  • Data: 2017-02-06 18:25:30
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup
    >No bo to jest chwyt marketingowy. Z drugiej strony - gdyby operator
    >powiedział: "drogi kliencie masz tu na miesiąc nielimitowane
    >połączenia
    >krajowe", to znaleźliby się tacy, którzy chcieliby to wykorzystać, a
    >tak
    >jest limit i płatne połączenia po wygadaniu tych kilkudziesięciu
    >godzin,
    >minus SMS/MMS.

    Ale jest mnostwo taryf "no limit" po ~30 zl i jakos ludzie gadaja
    tyle, ze sie operatorowi oplaca, a nie na maksa.

    Co mnie swoja droga dziwi, ze woli zapisy typu "klient zobowiazuje sie
    nie naduzywac", zamiast np napisac "3000 minut".

    3000 nie ma takiej sily przyciagania jak "bez limitu" ?

    Czy skoro konkurencja zrobila "no limit", to i my musimy zrobic, bo
    nam klient ucieknie.

    Choc z drugiej strony - w kwestii obciazenia sieci, coz to jest no
    limit .. ledwo 5GB/mc, jakby klient sie uparl naprawde non-stop gadac,
    rozsadnie patrzac to nie wiecej niz 2GB..

    Ale ... oplaty miedzyoperatorskie juz calkiem zlikwidowali, czy jakis
    grosz jeszcze zostal ?

    J.