eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmReklama Play.Re: Reklama Play.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Darek" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Reklama Play.
    Date: Fri, 16 Sep 2011 15:53:16 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <j4vkce$4l6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j4v3ao$et6$1@inews.gazeta.pl> <j4v538$k1l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.156.246.94.ip4.artcom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1316181198 4774 94.246.156.87 (16 Sep 2011 13:53:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Sep 2011 13:53:18 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j4v538$k1l$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18645
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
    X-User: alibaba29
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1017209
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j4v538$k1l$1@inews.gazeta.pl...
    > Darek pisze:
    >> Tak sie zastanawiam czy ostatnie reklamy Playa z Kubą Wojewódzkim
    >> przekonały już kogoś do zakupu lub przejścia do nich. Bo jak tak patrze
    >> to ani mnie nie pociągaja te reklamy ani nie przekonują a juz napewno nie
    >> śmieszą ;)
    >
    > Tak oczywiście reklamy mają bardzo duży wpływ. Nawet nie zdajesz sobie
    > sprawy jak to działa na Twoją podświadomość ;-)
    >
    > Ja odnoszę jednak wrażenie że jeśli już jakoś działają to tylko w drugą
    > stronę. Zależność jest taka im więcej reklam tym gorsze zdanie na temat
    > produktu.
    > Wiem, nie zdaję sobie sprawy, nie ogarniam wpływu pschychologicznych
    > zagrywek, itd. a jeśli dokonuję szczegółowego rozeznania, wypytuję
    > znajomych, badam organoleptycznie to i tak to wszystko betka w porównaniu
    > z mitycznym WIELKIM wpływem reklamy ;-)
    >
    > z
    >
    > PS. No i się rozpisałem a to przecież specjalista od marketingu napisał
    > post i lansuje, lokuje produkt, markę i znowu jest gadanie o pleju a ja
    > leming łykam jak świrze bułeczki :-)

    Problem wtym ze jak oglądam ostatnie reklamy Playa z Wojewódzkim to raczej
    mnie one odciągają od tej sieci zamiast mnie do nich przekonać. A jeśli mnie
    w jakiś sposób nie przekonują ( oferta ) to przynajmniej mogli by zrobić z
    poczuciem humoru. Chyba ze ja je straciłem ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: