  • 11. Data: 2013-12-28 09:18:36
    Temat: Re: Rejstrator jazdy - jakie gniazdo?
    Od: d...@g...com

    W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 16:25:56 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
    > <d...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > znaczny % rejestratorow ma zasilanie wyprowadzone na nieuzywany pin
    >
    > usb*, jest to sygnal ze nie ma sie ladowac tylko od razu nagrywac
    >

    > po wlaczeniu zasilania wiec masz spore szanse ze i tak nie zadziala
    >
    > tak jak bys chcial
    >

    > *lub jakies inne wynalazki z liniami danych
    >
    > --
    >
    > http://db.org.pl/

    Standard USB przewiduje, że w przypadku ładowarek bez transmisji danych D+,D- są
    zwarte (DCP - dedicated charging port) i po tym powinno urządzenie rozpoznać czy to
    jest tylko ładowarka czy również transmisja danych. A nieużywany przewód nr 4 w
    mini/mikro USB jeśli jest zwarty z masą rozróżnia czy to jest USB host (np.
    komputer), a rozwarty wskazuje że jest to urządzenie odbiorcze (np. kamera,
    nawigacja, telefon itp.).

  • 12. Data: 2013-12-31 00:52:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <d...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > D+,D- są zwarte (DCP - dedicated charging port) i po tym powinno urządzenie
    > rozpoznać czy to jest tylko ładowarka czy również transmisja danych.

    a moja praktyka pokazuje ze conajmniej wiekszosc chinczykow bedzie sie ladowala
    jak dostanie napiecie na 1 i 5 niezaleznie od tego co sie dzieje z 2 i 3,
    za to jak dostana napiecie na 4 i 5 to zaczna nagrywac

    --
    http://db.org.pl/