  • 31. Data: 2010-02-09 14:57:19
    Temat: Re: Rejestrator, nagrane przewinienie, jak ukarac?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Ile razy pomogłeś babci, którą "napierdalali"?

    nie chodzi o to ile raz ja coś robiłem, sporadycznie miałem okazje żeby
    coś w takiej sytuacji zrobić. Po prostu nie mam okazji pojawiać się w
    takich okolicach.

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-02-09 15:59:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Feb 2010 14:55:24 +0100, osobnik zwany krzysiek82
    wystukał:

    > Nie popadajmy w skrajności, a auto nie jest nowe, nie kupiłbym go gdyby
    > nie fakt, że za te pieniądze to conajwyżej grande punto młodsze bym
    > sobie kupił.

    czyli typowy pies ogrodnika. Mam auto do dupy i nie ciągnie to zakapuję
    tych, którzy są trochę szybsi. Ale jak dorosnęi sobie kupię ferrari to
    innym wara od tego jak jeżdżę

    > coś czuje, że chyba jesteś po filozofii ;D

    nigdy nie złamałeś żadnego przepisu PoRD?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2010-02-09 16:31:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > nie chodzi o to ile raz ja coś robiłem, sporadycznie miałem okazje żeby
    > coś w takiej sytuacji zrobić. Po prostu nie mam okazji pojawiać się w
    > takich okolicach.

    srutututu

    Wg mojej oceny jestes skończonym piździelcem.
    Ciekawe ile wlasnych wykroczeń wysłałeś policji i prosiłeś o ukaranie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 34. Data: 2010-02-09 16:57:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek82 s...@u...pl ...

    > Nie popadajmy w skrajności, a auto nie jest nowe, nie kupiłbym go
    > gdyby nie fakt, że za te pieniądze to conajwyżej grande punto młodsze
    > bym sobie kupił.

    nie ma znaczenia - kazda złotówka sie liczy.

    > coś czuje, że chyba jesteś po filozofii ;D

    a moze po prostu miał na zajeciach logike?

  • 35. Data: 2010-02-09 16:57:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mleko m...@m...ml ...

    > Jest sobie stronka jakjedziesz pl, gdzie chlopaki chwala sie tym co
    > udalo im sie nakrecic, moze kiedys ktorys dostanie oskara, ale nie o tym.
    > Jest sobie niejaki Zenon, ktoremu udalo sie nakrecic straszne wykroczeni
    > ( zreszta bardzo wkur...ce)
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/79
    > W prawdzie nie widac numerow tego zloczyncy, ale sa podane DW 445ES

    cóz, typowy przykład kierowcy z niskim IQ. Teoretycznie chetnie bym takich
    karał, ale czy głupek zrozumie?

    > Ten sam Zenon z tego portalu nakrecil taki filmik:
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/62
    > gdzie przekracza linie ciagla, zajezdza droge i stwarza niebezpieczna
    > sytuacje. Ile za takie wykroczenie jest punktow i jak pociagnac do
    > odpowiedzialnosci autora tego filmiku?

    wiesz, Zenon sie pomylił, przeprosił - pewnie kazdemu nie raz sie zdarzyło.

    Oj, zacznie sie watek...

  • 36. Data: 2010-02-09 19:12:14
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    mleko wrote:
    > Ten sam Zenon z tego portalu nakrecil taki filmik:
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/62
    > gdzie przekracza linie ciagla, zajezdza droge i stwarza niebezpieczna
    > sytuacje. Ile za takie wykroczenie jest punktow

    Dokładnie tyle, ile przewiduje taryfikator.

    > i jak pociagnac do
    > odpowiedzialnosci autora tego filmiku?

    Ruszyć dupę i złożyć doniesienie na komendzie.

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2010-02-09 23:12:00
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    mw wrote:

    > się pilnie potrzebujący, co kończy się gwałtownym hamowaniem. Ja
    > należę niestety do tych co wjeżdżają na prawy pas wcześniej,
    > jednocześnie przy zjazdówce, jeśli ktoś jest na lkończącym się
    > zwalniam żeby zrobić mu miejsce.

    no i właśnie przez Ciebie prawy pas jedzie wolniej
    gdyby każdy jechał swoim pasem do końca - nie byłoby problemu

    a tak to 1/2 jadących lewym pasem zjedzie na prawy o 3-4km za wcześnie
    powodując wyraźne zwolnienie prawego i wyraźne przyspieszenie lewego...

    --
    limken polimken

  • 38. Data: 2010-02-10 01:57:27
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > zgadzam się z Tobą w 100%

    W obozach, kapo mialo ladne opaski na rekawach i solidne pejcze, tez takie
    nosisz?

    --
    Picasso

  • 39. Data: 2010-02-10 02:00:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Ile razy pomogłeś babci, którą "napierdalali"?

    ba... ja nawet nigdy nie widzialem zeby ktos napierdalal babcie... co innego
    jakiegos dlugowlosego studenta w nocnym autobusie, ale babcie ?!

    --
    Picasso

  • 40. Data: 2010-02-10 02:02:34
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    >
    > nie chodzi o to ile raz ja coś robiłem, sporadycznie miałem okazje żeby
    > coś w takiej sytuacji zrobić. Po prostu nie mam okazji pojawiać się w

    Mysle, ze powinienes (w sluzbie obywatelskiej) ustawic sie na zwezeniu i
    nagrywac sumiennie blokersow. Wtedy bedziesz w odpowiednim miejscu i w
    odpowiedniej sprawie...