  • Data: 2017-04-05 14:48:35
    Temat: Re: Rejestrator jazdy z ostrzeganiem o fotoradarach
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-05 o 14:28, luis pisze:
    > MIO 65

    Z Ceneo:

    Wystawiono 3 miesiące temu
    Dostałem to urządzenie w prezencie, użytkuje je od miesiąca i mogę
    powiedzieć tylko jedno - dramat. Zacznę od nawigacji - przy zmianie
    kierunku jazdy (np zjazd z ronda) pozycja na wyświetlaczu aktualizuje
    się strasznie wolno. Mapy - w mieście ok (nowych osiedli nie zna), na
    wioskach nie zna numerów domów, czyli może Cie poprowadzić do centrum
    (przynajmniej do tych do których próbowałem dojechać - mam najnowsze
    aktualizacje map). Nie wiem jak za granicą, ale bałbym się jechać bez
    dodatkowej nawigacji gdzieś w nieznane. TMC nie przetestowałem, bo w
    Polsce nie działa to najlepiej. Wideorejestrator - wszystko fajnie, ale
    około 1/6 filmów jakie nagrywa urządzenie są uszkodzone i nie da się ich
    odtworzyć! Zamierzam to zareklamować (wcześniej sprawdze karte SD
    dołączoną do urządzenia, może tylko ona jest walnięta). Tak pozatym
    filmy nagrywa całkiem spoko. Kolejna denerwująca rzecz - ustawienie
    narywania w extreme HD działa do następnego włączenia urządzenia, potem
    samo się przestawia do normalnego HD. Funkcje ADAS i LDWS od razu
    musiałem wyłączyć bo ostrzeżenia włączały się bez przerwy - podjeżdżam
    do samochodu na światłach z prędkością 20km/h - włącza się, jadę wąskim
    pasem (samochód mam raczej duży) - włącza się i na ekranie nie widać w
    tym czasie mapy. Generalnie nie jestem zadowolony, ale mam nadzieje że
    jeszcze będą jakieś aktualizacje softu/map które rozwiążą chociaż część
    problemów.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl