    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestracja we wskazanym mieście
    Date: Sat, 8 Aug 2015 17:21:12 +0200

    Użytkownik "neoniusz"

    > Chciałbym zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak
    > muszę uwiarygodnić zamieszkiwanie tam by nie odmówiono mi rejestracji ?

    Skoro chcesz zarejestrowac "poza miejscem zamieszkania" to jak chcesz
    udowodnic "zamieszkiwanie" gdzie indziej? :D Bo skoro chcesz udowodnic
    zamieszkiwanie tam to nie jest to "poza miejscem zamieszkania", bo to
    wtedy jest twoje miejsce zamiezkania. Gdzie tu sens? Chyba ze sam nie
    wiesz o czym piszesz i mylisz zameldowanie z zamieszkaniem ;)

    "Rejestracji pojazdu na wniosek właściciela dokonuje starosta właściwy
    ze względu na miejsce jego zamieszkania lub siedzibę firmy (zgodnie z
    art. 73 ust. 1 ustawy - Prawo o ruchu drogowym)"
    ---
    Weź przeczytaj jeszcze raz o co pytam. Albo nie, jeszcze raz Ci to napiszę.

    Chcę zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak muszę
    uwiarygodnić zamieszkiwanie tam (tam, gdzie zasadniczo nie mieszkam ale np
    mógłbym by zarejestrować) by nie odmówiono mi rejestracji ?

    Jak już ogarniesz pytanie :-) to postaraj się odpowiedzieć :-)