  • Data: 2015-08-08 17:09:46
    Temat: Re: Rejestracja we wskazanym mieście
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2015 o 20:46, re pisze:
    > Chciałbym zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak
    > muszę uwiarygodnić zamieszkiwanie tam by nie odmówiono mi rejestracji ?

    Skoro chcesz zarejestrowac "poza miejscem zamieszkania" to jak chcesz
    udowodnic "zamieszkiwanie" gdzie indziej? :D Bo skoro chcesz udowodnic
    zamieszkiwanie tam to nie jest to "poza miejscem zamieszkania", bo to
    wtedy jest twoje miejsce zamiezkania. Gdzie tu sens? Chyba ze sam nie
    wiesz o czym piszesz i mylisz zameldowanie z zamieszkaniem ;)

    "Rejestracji pojazdu na wniosek właściciela dokonuje starosta właściwy
    ze względu na miejsce jego zamieszkania lub siedzibę firmy (zgodnie z
    art. 73 ust. 1 ustawy - Prawo o ruchu drogowym)"