  • 11. Data: 2010-08-01 14:57:01
    Temat: Re: Rejestracja motocykla jako zabytek
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:

    >Dla pojazdu z zoltymi tablicami mozesz wykupic OC np. na miesiac.
    >Dla innych nie mozna.

    Pacz, ze ja o tym nie wiedzialem. Od conajmniej 7 lat ubezpieczam
    kiedy chce i na ile chce;)
    Hint: http://www.junak.riders.pl/BIBLO/PRAW/oc.htm

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2010-08-03 07:47:44
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal

    > Pacz, ze ja o tym nie wiedzialem. Od conajmniej 7 lat ubezpieczam
    > kiedy chce i na ile chce;)

    OK. Ale i tak to jest bez sensu. Za OC place okolo 50zl. Mam
    historycznego ruska, ale w zyciu nie chcialo by mi sie lazic do
    PZU zeby zaoszczedzic 20 czy 30 zl.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2010-08-03 13:55:39
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    >OK. Ale i tak to jest bez sensu. Za OC place okolo 50zl. Mam
    >historycznego ruska, ale w zyciu nie chcialo by mi sie lazic do
    >PZU zeby zaoszczedzic 20 czy 30 zl.

    Bez sensu to sie stalo w momencie, jak ubezpieczalnie wziely sie na
    sposob i o ile normalne ubezpieczenie wychodzi okolo 50 za rok to
    krotkotermiowe np. na 6 miesiecy wychodzi okolo setki;) Ustawodawca w
    swej nieustajacej madrosci zostawil im taka furtke i niej zaczeli
    korzystac.
    Sens jak pisali szanowni koledzy, pojawia sie wtedy, kiedy ma sie tego
    wiecej albo pojazd z jakichs wzgledow staje sie nieruchomoscia na czas
    blizej nieokreslony...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10