-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rejestracja ciężarowego, jako osobowy
Date: Tue, 5 Jun 2018 11:37:28 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 31
Message-ID: <pf5lkn$11qs$1@gioia.aioe.org>
References: <pen0kc$n3u$1@node2.news.atman.pl>
<jdcp6afey9yt$.5rzepqxq2zox.dlg@40tude.net>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: JWf890v3mSTvKbVxDCxncw.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632840
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-05-31 o 18:07, P.B. pisze:
> Dnia Wed, 30 May 2018 22:12:59 +0200, Jacek napisał(a):
>
>> Chcę sprzedać samochód z kratką, który jest zarejestrowany, jako
>> ciężarowy ale po przeróbce na osobowy.
>> Dowiedziałem się, że po kolei:
>> 1. demontuję kratkę w firmie uprawnionej - kod PKD 45.20Z - biorę fakturę
>> 2. zakładam brakujący trzeci pas na tylnym siedzeniu - biorę fakturę
>> 3. jadę na przegląd do stacji diagnostycznej (tylko okręgowa)
>> 4. z kompletem papierów jadę do wydz. komunikacji i tam przerejestrują
>> na osobowy.
>> Czy Koledzy mogą potwierdzić, że te 4 punkty załatwiają sprawę, czy mam
>> się spodziewać jakichś niespodzianek?
>> Jacek
>
> Ja to robiłem 4 lata temu. Punkty 1 i 2 wykonałem własnoręcznie. Na stacji
> diagnostycznej polecili mi zakład, który za 100 złotych "wykonał" punkty 1
> i 2, i wystawił mi na to fakturę. Pan przyjechał pięć minut po telefonie ze
> stacji diagnostycznej i wykonał usługę od ręki.
> Stacja diagnostyczna zrobiła przegląd. Tu nie ma lipy: wszystko obejrzane,
> sprawdzone, do zaświadczenia załączona pełna dokumentacja fotograficzna.
> Ja żeby oszczędzić na kosztach całą operację wykonałem po zakupie
> samochodu, a jeszcze przed przerejestrowaniem, więc w Urzędzie Miasta
> płaciłem urzędową stawkę jak za przerejestrowanie.
>
>
3 lata temu Ojciec kupił FF2 z kratką i aby go przerobić na FF2 bez
kratki to potrzebował jeszcze jakiegoś papierka od Forda (homologacji
czy coś takiego).
FF2 nawet z kratką miał fabrycznie 3 pasy na tylnej kanapie, więc nie
trzeba było nic dokładać
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=