  • Data: 2011-05-21 11:51:58
    Temat: Re: Rejestracja auta z Niemiec po dwóch latach?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kazik" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:1a8124a0-9c92-49af-a73c-2b02e45fa170@j2g2000yqb
    .googlegroups.com...
    > Trzeba zgłosić się do UC w celu załatwienia akcyzy chyba 5 dni po
    > deklarowanym przekroczeniu granicy. Nie wiem, czy są jakieś limity
    > czasowe w innych urzędach, ale jeżeli by były, to narażasz sie co
    > najmniej na zapłacenie odstek od zobowiązań podatkowych.

    jak sam słusznie zauważyleś - od ZADEKLAROWANEJ daty przekroczenia granicy.
    Nie ma to nic do rzeczy data spisania umowy, czy wyrejestrowania auta.
    Mozemy kupić auto za granicą i z dowolnych powodów nie przywieźć samochodu
    kraju przez dowolny czas.

    Jeśli jednak ktoś Ci udowodni, ze auto jest w kraju już tyle czasu to masz
    problem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl