  • Data: 2010-03-22 09:32:24
    Temat: Re: Regulacja zawieszenia - czy warto?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N pisze:
    > Witam,
    >
    > W motocyklu (Fazer 600) mam regulację i przedniego, i tylnego zawieszenia.
    > Wszystko jest ustawione na "standardowo". Motocykla używam turystycznie
    > i jakoś nigdy nie zainteresowałem się, czy regulacja zawieszenia może mi
    > coś poprawić.

    A co tam masz do regulowania ?

    Generalnie w polozeniu wajch "zerowym" motocykl po nacisnieciu siedzenia
    kierowcy ma isc rowno na dol na przodzie i tyle i tak samo rowno wracac.

    Potem dwa kliki jednym parametrem, pojezdzic, zobaczyc, zapisac
    polozenie klikow i uwagi nt jazdy. Potem dwa kliki innym paramatrem i to
    samo. Nie krec wieloma wajchami na raz, bo do niczego nie dojdzies.

    Generalnie regulacja wg mnie zmienia duzo, takze na ulicy.

    I poszperaj w archiwum, jest tego troche wiecej i lepiej wyjasnione.

    KJ