  • Data: 2010-03-10 23:43:09
    Temat: Re: Regulacja amplitudy sinusoidy
    Od: "Robbo" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Błędnie podałem. W tych dwóch projektach
    stosują wzmiacniacze o programowalnym wzmocnieniu.
    Natomiast Mario pisał o four quadrant multiplying dac.

    Ja chyba jednak będę stosował to, o czym pisał Mario,
    gdyż tu można uzyskać większą rozdzielczość regulacji
    niż w tych wzmacniaczach (przynajmniej nie znalazłem
    żadnego rozsądnego na stronie Analog Devices).

    Rozważam jeszcze układ AD9852, który ma na pokładzie
    możliwość regulacji programowej zarówno częstotliwości
    oraz amplitudy. Niemniej tu trochę obawiam się problemów
    z lutowaniem takiego układu, a ponadto same peryferja
    wydają się trochę skomplikowane.

    Robbo