  • 151. Data: 2018-04-07 20:19:28
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-07 o 13:52, Cavallino pisze:

    > Nie zrozumiałeś.
    > Napiszę więc jeszcze raz:
    >
    > Może korek był RÓWNIEŻ do tego samego skrzyżowania, ale w stronę przeciwną?
    > A akurat z tamtej strony przejechał ktoś z włączonym yanosikiem (a w
    > Twoją stronę nie) i dlatego zaraportował Ci akurat ten kierunek i ten
    > odcinek jak zakorkowany?

    Korek był tylko w jedną stronę. Właśnie w tą, w której kierunku stałem.
    Ponadto nie bardzo widzę związek. Jeśli nawet korek byłby w obie strony
    to miałoby to oznaczać, że się wzajemnie znosi? Nie chce mi się za
    bardzo wierzyć aby Twórcy Yanosika byli aż tak nierozgarnięci.

    Ponadto wydaje mi się też mało prawdopodobne abym w milionowej
    metropolii był jednym z nielicznych użytkowników Yanosika. Wydaje się
    też mało prawdopodobne aby na jednej z najbardziej uczęszczanych
    wielokilometrowych ulic w 3mieście nikt z Yanosikiem nie przejeżdżał
    poza mną.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 152. Data: 2018-04-07 20:40:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-07 o 13:57, Cavallino pisze:

    > A sprawdź czy masz problem ze swoją aplikacją, czy to yanosik ma problem
    > z kategoryzowaniem korków.
    > Znane mu korki powinny pojawiać się tutaj:
    > http://mapa.korkowo.pl

    Korkowo ma jakiś oficjalny związek z Yanosikiem?

    > Zobacz czy Twoja aplikacja wyświetla Ci te same informacje...

    Zupełnie inne. W/g Yanosika takie korki jak podaje Korkowo, to nie są
    żadne korki. Droga musi dosłownie stać przez dłuższą chwilę by Yanosik
    pokazał mały fragment tego korka. Zresztą bez gwarancji jakichkolwiek.

    https://drive.google.com/file/d/1HvTvJ9RX-GWTxIQmOml
    ufHQWz6Ju8hOq/view?usp=sharing

    Korkowo natomiast dramatyzuje. Przed chwilą tam byłem. Owszem, trzeba
    się na chwilę zatrzymać na światłach ale 5 samochodów czekających na ich
    zmianę to moim zdaniem nie "czarny" korek. Ale to i tak lepsze niż
    prawie nic ze strony Yanosika.

    https://drive.google.com/file/d/1-M3iy5VjlAH9NpEYdFu
    YLNpCpL_WSHEA/view?usp=sharing

    Natomiast Google pokazują sytuację na drodze najbardziej rzetelnie:

    https://drive.google.com/file/d/10wTlV3xHqMK_bi8Vlmq
    rX8CqJeVldv4M/view?usp=sharing

    Wszędzie bez problemu jedzie się z pełną prędkością a zatrzymania są
    jedynie na światłach. W zasadzie o tej porze każdego dnia jest tak samo
    z wyjątkiem lata, kiedy Wawa atakuje więc tylko rankiem lub nocą da się
    jechać normalnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 153. Data: 2018-04-08 00:21:19
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 08:39, Cavallino pisze:
> [...]
    83031.jpg

    > Zdecydowanie zasłania, za taki śmietnikna szybie powinny być słone mandaty.

    Co Cię obchodzi co ktoś ma na szybie ?

  • 154. Data: 2018-04-08 00:31:10
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 13:17, Marek S pisze:

    83031.jpg

    > Sorki, ale w/g mnie za coś takiego powinieneś dostać pouczający mandat.
    > Pomijam bezpieczeństwo Twojej jazdy dla otoczenia. Właśnie takie
    > konstrukcje widzę w wielu autach a Ty masz nawet podwójną. Tragedia.
    > Żaden dodatkowy przedmiot nie może zasłaniać pola widzenia. Podkreślam
    > to grubą kreską.

    A niedodatkowe mogą ? Jak niedodatkowe mogą to dodatkowe też bo niby
    czemu nie. Myślę, że dramatyzujecie.

  • 155. Data: 2018-04-08 08:29:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-04-2018 o 00:21, kk pisze:

    > Co Cię obchodzi co ktoś ma na szybie ?

    Dopóki nie wyjeżdża na drogę, na której może mnie nie zauważyć, przez
    jakiś śmietnik na szybie, to nic.

  • 156. Data: 2018-04-08 08:31:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-04-2018 o 20:19, Marek S pisze:

    > Korek był tylko w jedną stronę. Właśnie w tą, w której kierunku stałem.
    > Ponadto nie bardzo widzę związek. Jeśli nawet korek byłby w obie strony
    > to miałoby to oznaczać, że się wzajemnie znosi?

    Ty się starasz nie rozumieć, co się do Ciebie pisze?
    Specjalnie dodałem słowa klucze, które powinny jasno Ci wyklarować o co
    mi chodzi (czyli w jakimś przypadku mogło być tak jak piszesz i nie
    byłby to błąd w algorytmie yanosika), a Ty nadal swoje.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem, a potem jeszcze raz - aż do skutku.
    Jak nie dasz rady, to daj znać, napiszę to po raz trzeci, tym razem jak
    krowie na rowie.

  • 157. Data: 2018-04-08 08:34:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-04-2018 o 20:40, Marek S pisze:

    > Korkowo ma jakiś oficjalny związek z Yanosikiem?

    Z ich komenterzy na forum wygląda że to ich strona.

    > Zupełnie inne.

    Ale na korkowo są prawdziwe?

    >W/g Yanosika takie korki jak podaje Korkowo, to nie są
    > żadne korki. Droga musi dosłownie stać przez dłuższą chwilę by Yanosik
    > pokazał mały fragment tego korka. Zresztą bez gwarancji jakichkolwiek.

    No to wygląda iż albo masz jakąś dziwną wersję aplikacji, albo ona
    ogólnie jest spierdzielona.

> [...]
    > się na chwilę zatrzymać na światłach ale 5 samochodów czekających na ich
    > zmianę to moim zdaniem nie "czarny" korek.

    Pytanie tylko jak często jest to aktualizowane na tej stronie, nie
    wgłębiałem się w ten temat.
    Może to dane sprzed 1 dnia? ;-)

  • 158. Data: 2018-04-08 08:44:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > żadne korki. Droga musi dosłownie stać przez dłuższą chwilę by Yanosik
    > pokazał mały fragment tego korka. Zresztą bez gwarancji jakichkolwiek.

    Moment.
    Szare drogi, takie jak masz na tym zrzucie, na mapie wyświetlanej przez
    yanosika, to raczej nie jest "brak korków" tylko "brak informacji o
    natężeniu ruchu", względnie niepobranie tych danych dla tego kawałka mapy

    Normalnie on wyświetla prędkość przejazdową na danej drodze odpowiednim
    kolorem.
    Brak korków to kolor zielony.

  • 159. Data: 2018-04-08 11:50:32
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-08 o 08:31, Cavallino pisze:

    > Jak nie dasz rady, to daj znać, napiszę to po raz trzeci, tym razem jak
    > krowie na rowie.

    Napisz jeszcze raz bo nie chwytam o co Ci teraz chodzi. Wydaje mi się,
    że opisałem zastałą sytuację dość wyraźnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 160. Data: 2018-04-08 12:22:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-08 o 08:34, Cavallino pisze:

    > Ale na korkowo są prawdziwe?

    Tak jak napisałem - też nie do końca bo tam jest przegięcie w drugą
    stronę. Tam gdzie nie ma problemu z przejezdnością pokazywany jest
    czerwony obszar. Również tak jak napisałem - Google pokazują realne
    dane. Porównaj sobie jak naprawdę tam było. Wszędzie powinno być
    zielono, a tylko przy skrzyżowaniach ze światłami kolory. Korkowo ma
    przede wszystkim kolory.

    Zastanowiłem się jeszcze nad jednym aspektem: korkowo pokazuje natężenie
    ruchu. Zastanowiłem się nad tym pojęciem. Oznacza ono ilość pojazdów
    przejeżdżających na jednostkę czasu. Jeśli to faktycznie jest pokazywane
    na korkowo, to kolory mogą być prawdopodobne ale wtedy ma się to nijak
    do korków. W końcu ta sama ilość pojazdów na autostradzie i na drodze
    osiedlowej może oznaczać w pierwszym przypadku swobodny przejazd a w
    drugim totalny bezruch w korku.

    > No to wygląda iż albo masz jakąś dziwną wersję aplikacji, albo ona
    > ogólnie jest spierdzielona.

    Obstawiam to drugie. Yanosika biorę z Google Play. Pisałem również
    odpowiadając do J.F. że miałem przez kilka dni telefon zastępczy P8
    Lite, na którym niczego poza Yanosikiem nie instalowałem. Żadnych różnic.

    > Pytanie tylko jak często jest to aktualizowane na tej stronie, nie
    > wgłębiałem się w ten temat.
    > Może to dane sprzed 1 dnia? ;-)

    Ha! To wcale nie jest głupie spostrzeżenie! Być może faktycznie Yanosik
    czerpie historyczne dane, szczególnie w ruchliwych miastach. Poza nimi
    chyba jest lepiej, albo mi się wydaje.

    Korek w miejscu jakie opisywałem w gałązce, gdzie dogadać się nie
    możemy, zawsze ma taką samą genezę powstawania. Jakiś prosty odcinek
    drogi wiedzie przez 2 skrzyżowania A i B do skrzyżowania C. Zawsze jest
    tak, że najpierw zatyka się odcinek BC a potem AB staje się dużo
    wolniejszy niż BC. Liczyłem auta przejeżdżające na zmianę świateł. BC to
    7 samochodów a AB, jak dobrze pójdzie to 1-2. Czasem żaden. No i Yanosik
    pokazywał korek na BC a AB to autostrada w/g niego. Wygląda więc, że
    dane były sprzed 1-2h.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek