  • 201. Data: 2018-04-12 12:48:14
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:palao4$hrq$...@n...news.atman.pl...
    >A ja dzisiaj potestowałem androidowego yanosika w samochodzie i mam
    >takie wnioski:
    >1. to co pokazuje bez wyznaczonej trasy, to nie są aktualne
    >informacje o prędkościach, albo jakaś historia, albo dane
    >statystyczne

    Chyba masz racje - dzis tez mialem nieprzyjemnosc przetestowac - korek
    na godzine, a w janosiku ledwo zolto.

    Ciekawe - jakis nowy bug, czy powoli wylaczaja stara mape.
    Tych wersji bylo ostatnio cos duzo ...

    >2. Dane z punktu 1 zgadzają się z tym co widać na korkowo.pl - czyli
    >jest to całkowicie bezużyteczna informacja
    >3. Przy wyznaczonej trasie korki pokazuje zdecydowanie lepiej, można
    >powiedzieć że realistycznie. Na starej mapie od razu coś co w p. 1 i
    >2 było oznaczone na zielono, po wyznaczeniu trasy zmienia się na
    >czarno, a trasa jest wyznaczana tak, żeby to ominąć.

    No nie - trasa omija, na trasie pokazuje dobrze, ale korek juz nie
    jest na trasie, wiec kolor przypadkowy :-(

    Co przy okazji tlumaczy niedawne obrazki i omijanie korka, ktorego nie
    ma.

    J.

  • 202. Data: 2018-04-12 18:50:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-04-2018 o 12:48, J.F. pisze:

> [...]
    > Tych wersji bylo ostatnio cos duzo ...

    > No nie - trasa omija, na trasie pokazuje dobrze, ale korek juz nie jest

    Ale to co masz na trasie widzisz prawidłowo.
    A co Cię obchodzi co jest obok?
    Masz jechać i słuchać co ci każą, a nie sprawdzać czy yanosik się nie
    myli. ;-)