  • Data: 2018-04-08 18:58:37
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-04-2018 o 18:40, Marek S pisze:

    > Ok, tylko bierz pod uwagę, że tysiące aut tam się poruszają. Wydaje mi
    > się mało prawdopodobne abym tylko ja korzystał z Yanosika plus jeszcze
    > jedna osoba.

    Nie zakładałbym się, a do tego takie dane pewnie są aktywne nie więcej
    niż kilkadziesiąt minut.

    Nie znam nikogo, kto jadać tylko po mieście, jeździłby z aktywnym
    yanosikiem.
    Sam odpalam go tylko na dalsze trasy, mimo że mam go w wbudowanej
    nawigacji w samochodzie.

    > Druga rzecz, że taki problem występuje WSZĘDZIE i ZAWSZE. Na każdej
    > jednej drodze, w dowolnym mieście.

    Ale jaki problem, szarych dróg, czy zielonych?
    Bo cały czas mam wrażenie, że nie bardzo rozumiesz co Ci yanosik przekazuje.