    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <p9eclj$am1$1@node1.news.atman.pl> <p9ghcr$lg$5@node2.news.atman.pl>
    <p9gqhd$ku0$1@node1.news.atman.pl>
    <5abcdf89$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <p9jp2c$vqe$1@node2.news.atman.pl>
    <r3bwvrg2p8ry$.1m4uhe92uaxr2$.dlg@40tude.net>
    <p9o8mr$tdh$1@node1.news.atman.pl>
    <16eeufq6phr7$.5cl80e9w3fky.dlg@40tude.net>
    <p9r2v7$j4e$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <p9t63p$jn9$1@node1.news.atman.pl>
    <1tq1chiuao244$.12kuymoc8ob9s$.dlg@40tude.net>
    <pa3c3s$l61$1@node1.news.atman.pl>
    <1nt4i9jptpps7$.soy9b90xr96h.dlg@40tude.net>
    <pa680u$f8n$1@node1.news.atman.pl>
    <5ljvmsnln56q$.10lb0u9yxjnlh$.dlg@40tude.net>
    <pa8m0f$uu8$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 7 Apr 2018 01:40:30 +0200

    Dnia Fri, 6 Apr 2018 22:40:47 +0200, Marek S napisał(a):

    > Raz piszesz, że zasłania i że to nic złego a potem, że nie...

    Zaslania, nie zaslania ...

    https://www.dropbox.com/s/8bjwccsnrhfbzqt/20180406_0
    83031.jpg

    > Zapewniam, że zdążysz gdy np. akurat ruszasz. Wiele razy zdarzyło mi się
    > ostro hamować zaraz po ruszeniu bo coś niespodziewanego lub słabo
    > spodziewanego pojawiło się na drodze. Zakładam, że masz refleks na
    > poziomie niezbędnym do prowadzenia pojazdów.

    Hm, moze mam lepsze oczy :-)

    > Wygląda na to, że w 3mieście niewiele osób z Yanosika korzysta zatem.
    > Być może tylko ja sam :-D

    Jak sie tak sennie jezdzi ... ale pewnie macie duzo gosci z Warszawy
    :-)

    uXG2GABhaE3ub/view

    > Coś takiego chyba widziałem na bardzo starej wersji Yanosika. Może
    > sprzed 2-3 lat. Aktualna wersja korki, a raczej przypadkowe ich
    > fragmenty, pokazuje czarnym wzorkiem.

    No to sie chyba wyjasnilo. "Nowa mapa"
    Ustawienia/Mapa

    Dostepna od stycznia 2017
    Nowa mape mozna szczypac, ale korki pokazuje ... jak widziales.

    Ja jej nie widzialem ... ciekawe - proponowal i nie zechcialem, czy
    nie proponowal. Bo uzywam dluzej, to tylko update ...

    > Okno nawigacyjne Yanosika zupełnie
    > inaczej wygląda.

    Prawie tak samo.

    > W ogóle wszystko jest inne u Ciebie. Niewiele detali, pustynia. Dziwne.

    Za to korki pokazuje :-P

    Stara mapa. Fakt - uboga, toz przyznawalem ci racje, ze zorientowac
    sie trudno jak sie chce odszukac miejsce z googla.

    Ale skoro nowa lepsza ... to moze nieslusznie narzekales :-P

    > Mało tego... widzę, że screenshot jest z 1 w nocy. Na tej ulicy nocą w
    > środku tygodnia i poza sezonem praktycznie nikt nie jeździ. Jest szansa,
    > że przemierzając ten odcinek nie zobaczysz żadnego auta. Tymczasem Tobie
    > pokazuje tam dwa korki - o ile to żółte to właśnie oznacza

    Zolte to takie "lekkie zwolnienie".
    No i tez mam watliwosci - klamie czasem z tymi korkami, czy ... w
    okolicach zakretow, to moze i ludzie tam zwalniaja.

    Byc moze z nowa mapa tak

    > Dziś znów miałem okazję sprawdzić. Odcinek 500m w Gdańsku jechałem ok 20
    > minut. Korek ciągnął się do skrzyżowania i za nim. Przy czym za nim ruch
    > był znacznie szybszy (ostatnie 100m). No i odkryłem, że Yanosik pokazał
    > na czarnym wzorkiem (a nie solidnym żółtym czy inną barwą) zakorkowany
    > właśnie ten szybszy odcinek. A tam gdzie auta praktycznie się nie
    > poruszały, w tym i moje - pusto. Piękna zielona trasa.

    No coz - moze zabraklo uzytkownikow, moze sytuacja sie zmieniala.

    > Przypuszczam, że może być jeszcze inaczej niż sądziłem. Jeśli korek jest
    > zbyt powolny, to Yanosik pewnie uważa to jako zaparkowany samochód i nie
    > uwzględnia.

    Potrafie Ci tez pokazac prawidlowa i dokladna informacje o korkach.
    W tym i takich stojacych.

    J.