  • Data: 2018-04-07 13:34:52
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-07 o 08:39, Cavallino pisze:

    > Może korek był do tego samego skrzyżowania, ale w stronę przeciwną?

    Nie robiłbym sobie jaj pisząc tu. Stałem w tym korku.U mnie Yanosik,
    mimo szybkiego sprzętu i dobrego połączenia z siecią pokazuje jedynie
    totalnie zatkane ulice (na czarno jak poniżej):

    https://drive.google.com/file/d/1klQaGTj1qCp6XDXquDh
    NemBchNvnBrwp/view?usp=sharing

    albo na zielono:

    https://drive.google.com/file/d/1Ha3qSyN2ZYdKqNCoIwW
    O8Kl-82U4KVIF/view?usp=sharing

    Przy czym "korek" w/g Yanosika to losowo wybrany mały jego fragment. W
    rzeczywistości kilka km Spacerową z Gdańska Oliwy do obwodnicy jechałem
    ponad godzinę. Oczywiście prowadziło mnie takie zielone wskazanie jak na
    pierwszym screenshocie. Nigdy nie zapuszczam nawigacji Yanosikowej ale
    specjalnie dla tej dyskusji to uczyniłem. Również w ten korek wpakowałem
    się tylko po to by potwierdzić, że sygnalizacja natężenia ruchu w
    Yanosiku jest żadna. Przynajmniej u mnie. Na mapach Google całość bardzo
    ładnie była widoczna jako nieprzejezdna. Mało tego - Google szacują też
    całkiem precyzyjnie ile czasu spędzę w korku do wybranego punktu w nim.
    Yanosik natomiast "twierdzi" w tym samym czasie, że auta prują tą ulicą
    paląc gumę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek