  • Data: 2018-04-07 15:47:07
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2018 o 11:59, Budzik pisze:

    > Jezeli była mowa o Warszawce to sorry, niemniej fakt pozostaje faktem ze
    > zdazaja sie choc przyznaje, ze sadziłem iz jest tego wiecej a po namysle
    > az tak wiele do glowy mi nie wpadło.

    Bo to są wyjątki. Zwykle w terenie zabudowanym jest po prostu 50, a jak
    jest więcej to niemal z automatu są światła albo ostatecznie
    ograniczenie. Choć ograniczenie to proteza i tu sięzgadzam, że w takim
    wypadku powinny być światła - tylko normalne - naciskasz, chwila i masz
    zielone - oczywiście pod warunkiem ,ze nie co chwila. Jak wypada co
    chwila, to przyciski są bez sensu i powinny być zlikwidowane.

    > To chyba zalezy z której strony sie jedzie...?
    > Jak jedziesz od strony sródki to nie ma podwyzszenia limitu?

    Nie wiem - ja nie z Poznania. Sprawdziłem tylko z jednej strony;)

    Shrek