  • Data: 2018-04-06 01:35:43
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Apr 2018 00:29:49 +0200, Marek S napisał(a):

    > To, że nie przeszkadza Tobie, to wiem :-) Bardziej mi przeszkadza to, że
    > Tobie nie przeszkadza.

    Jutro zrobie ci fotke, bo dzis sie telefon rozladowal :-(
    Praktycznie nic nie zaslania.

    > No tak, kwestia podejścia kierowcy. Trochę inne zasady wyznaję.
    > Pomijając kwestie moralne, jeśli dojdzie do jakiegoś zdarzenia "bo nie
    > widziałem", to niezależnie od tego czyja to byłaby wina, to i tak z tego
    > są niezłe kłopoty i nierzadko wydatki na naprawy i prawników.

    Z 4m i tak nie zdaze zahamowac.
    Musi pieszy wczesniej wchodzic, jak chce zdrowy byc.

    > Zaraz załamię się. :-D Przecież mówię cały czas, że pokazuje tylko
    > zabetonowane ulice. Jeśli cokolwiek się ruszy, to korka nie ma. Zwróć
    > uwagę, że raz miałem 0 km/h a parę minut potem 20 km/h. Dla Yanosika to
    > rajdowy styl jazdy. Korek jest wtedy gdy przez 10 minut (?) nikt się nie
    > ruszy. Czyli raczej o parkingi chodzi :-D

    Wszyskim pokazuje, a tobie jednemu nie ..

    > Co do problemy "czy tylko u mnie" - dane prezentowane na ekranie nie
    > zależą ode mnie lecz od poprzedzających mnie użytkowników Yanosika. Ja
    > mogę jedynie albo je włączyć albo wyłączyć. Nic więcej.

    Jest takie ryzyko, ze nikt nie jechal.

    > Jaja sobie robisz, prawda? Niby jak miałby pokazywać kawałki korków
    > (czasem na przecznicach bardziej unieruchomionych) przy wyłączonej opcji?

    Ja tam nie widzialem zadnego kawalka.

    A mnie pokazuje
    https://drive.google.com/file/d/1i3TXlwD1Ny4ovUGyPwL
    uXG2GABhaE3ub/view

    > Ha, wygląda na to, że sprawdza się moje przypuszczenie. Otóż Yanosik
    > uważa za korek sytuację gdy droga zmienia się w parking. Sytuacja w
    > 3mieście prawie nigdy tak nie wygląda. Korek to np. średnia 10km/h.
    > Google uważają to za beton i wyznaczają objazd. Yanosik widzi tam
    > autostradę. Pewnie dlatego prawie nigdy korków na nim nie widuję.

    No coz, do sprawdzenia. Raczej nie, ale 20km/h sredniej po miescie to
    calkiem sporo.

    > Wygląda na to, że od początku zgadzamy się lecz wskutek braku możliwości
    > znalezienia się w podobnym środowisku widzimy sprzeczne informacje. Ja
    > poruszam się głównie w mieście.

    Zla prognoza nie oznacza ze korkow nie pokazuje, ze trasy nie dobiera
    - tylko ze zbyt optymistyczny jest.

    Takze w miescie.

    J.