-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highw
inds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <p967s5$ecq$1@node1.news.atman.pl> <p968dp$eue$1@node1.news.atman.pl>
<p969ne$g4n$1@node1.news.atman.pl>
<4...@4...net>
<p98993$d5p$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <p98993$d5p$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
Date: Mon, 26 Mar 2018 13:24:40 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 87
Message-ID: <5ab8d879$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.165.65
X-Trace: 1522063481 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31372 83.26.165.65:63281
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4565
X-Received-Body-CRC: 1901746575
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627359
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p98993$d5p$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2018-03-24 o 21:29, J.F. pisze:
>>> 2. Przy okazji: jazda na suwak stanie się obowiązkiem w tym roku
>>> jeszcze. Jej nieprzestrzeganie = mandat. Jak dla mnie to "dobra
>>> zmiana".
>>> Tak czy owak nie widzę związku z p. 1.
>
>> Skopiowali niemiecki zapis, czy wymyslili wlasny ?
>Olać, ważne, że będzie to przepisem.
A potem sie okazuje, ze wazne sa szczegoly.
>> niemiecki wiele nie da - dotyczy zanikajacego pasa, a piszesz o
>> przypadku, gdy nic nie zanika.
>Mieszasz dwa wątki albo ja nie zrozumiałem co t-1 miał na myśli.
>Zjazd z autostrady nie jest zanikającym pasem lub jakąkolwiek inną
>wersją. To jest pas "pojawiający się" przecież, dodatkowy. Zadałem
>pytanie w jaki sposób pojawienie się tego dodatkowego pasa dla
>zjeżdżających powoduje korkowanie się autostrad w tych miejscach. A
>dzieje się to wszędzie.
Wszedzie to nie tak bardzo, ja jakos nie zauwazylem ... ale moze udaje
mi sie omijac takie miejsca.
Jak na zjezdzie jest korek, to sie kolejka wylewa na prawy pas
autostrady.
I masz taka sytuacje:
-jedni o tym wiedza i zawczasu zjezdzaja na prawy pas, i grzecznie sie
ustawiaja w kolejce, ktora jest na prawym pasie ruchu i ma np 1 km
-inni nie wiedza, albo im sie spieszy, albo uwazaja, ze trzeba jezdzic
na suwak i jada lewym pasem.
-w pewnym momencie widza, ze najwyzszy juz czas zjechac w prawo - a na
prawym pasie kolejka,
-wiec sie zatrzymuja na lewym i czekaja az ktos z prawego ich wpusci,
-a ci z prawego ani mysla wpuscic, bo kolejka sie zaczeła wczesniej
:-)
-przepisy o suwaku w wersji niemieckiej nie pomoga, bo tu zaden pas
nie zanika, a wrecz sie pojawia.
I wiele nie zmieni, jesli ci z lewego dojada do konca, tzn do
rozwidlenia, bo nawet jak sie zatrzymaja na prawym pasie, to prawym
tez jada samochody, ktore chca prosto, wiec musza zmienic na lewy, i
sie oba pasy blokuja.
>Natomiast drugą rzeczą, nie powiązaną z niczym w tym wątku, jest moja
>aprobata dla usankcjonowania jazdy na suwak.
Jak widac - nie rozwiaze 90% problemow :-)
P.S. A teraz doszedl jeszcze jeden niuans - pasy sie rozwidlaja
znacznie wczesniej.
Nawigacja ci pokazuje "skret w prawo za 1.5km", a to juz ostatni
moment na skret.
>> Za to zaczniemy dyskutowac gdzie sie konczy skrzyzowanie, i czy ci
>> jadacy zanikajaca rozbiegowka musza byc wpuszczeni, czy sami maja>
> ustapic :-)
>Sęk w tym, że o rozbiegówce nikt tu nie wspominał ale o wręcz
>przeciwnie - mowa zjeździe.
Ja w nawiazaniu do tego suwaka, co to ponoc go wprowadza (jakies
konkrety ?).
Trzeba bedzie wpuszczac jednego z konczacego sie pasa rozbiegowki czy
nie ?
>A co do "nowego" problemu, o jakim piszesz, to był już wałkowany
>temat. Polskie przepisy w tym przypadku są zadziwiająco klarowne -
>zmieniasz pas = ustępujesz. Jeśli postawią znak:
>https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Jazda-na-suwak
-bedzie-obowiazkowa-n105234.html
>...to będzie inaczej. Każdy inny wariant może istnieć wyłącznie
>dzięki uprzejmości kierowców. Nie ma nad czym dyskutować.
Niemcy sobie radza bez znaku.
Ale ich przepis jest skomplikowany - gramatycznie bodajze zdanie
6-krotnie podrzednie zlozone.
Za to opisuje chyba wszystko to co trzeba ... prawie wszystko, bo
tirman powinien wpuscic 2-3 osobowki ... albo i nie :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.18 13:41 J.F.
- 26.03.18 14:09 Janusz
- 26.03.18 15:43 Iglo
- 26.03.18 15:56 J.F.
- 26.03.18 16:08 Maciek
- 26.03.18 17:04 Myjk
- 26.03.18 17:19 laisar
- 26.03.18 17:34 RadoslawF
- 26.03.18 18:05 Cavallino
- 26.03.18 18:06 Cavallino
- 26.03.18 18:10 Pawel \"O'Pajak\
- 26.03.18 18:10 J.F.
- 26.03.18 18:17 J.F.
- 26.03.18 18:20 J.F.
- 26.03.18 18:21 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=