-
Data: 2018-03-26 13:41:35
Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p98aom$ei4$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2018-03-24 o 21:32, t-1 pisze:
>> Oczywiście nie jest to klasyczny suwak, gdzie chodzi o dojazd do
>> zwężenia dla wszystkich, ale nawyki cwaniakowania te same.
>Właśnie - do zwężenia, a tu mamy rozszerzenie. Tak więc "zwolennik
>jazdy na suwak", jak się wyraziłeś, nie ma gdzie wyrazić swoich
>przekonań w omawianej sytuacji.
Ma. Jedzie sobie "do konca" i uwaza, ze inni maja obowiazek go wpuscic
:-)
>Jeśli ktoś zajmuje lewy pas po to by na prawo zjechać, to łamie
>przepisy bieżące, jak i przyszłe - gdy wprowadzą obowiązkowe
>"suwaki". Nic nie ma piernik do wiatraka.
Hm, jak zobaczy znak, ze pas sie konczy za 500m ... to nie ma
obowiazku ?
Ale moze nie bedzie jak juz uchwala.
Tak czy inaczej - obecnie na zjazdach to IMO kierowca jest czesto
"łapany" przez niespodziewany korek na prawym pasie.
>> Gdy będzie obowiązek jazdy na suwak, problem się w klasycznym
>> przypadku rozwiąże, (...)
>> Oba pasy będą równo zajęte, gdyż z obu na równych prawach i na
>> zmianę
>> będzie można wjechać w zwężenie, do czego zastosują się wszyscy,
>> także
>> mniej odważni kierowcy.
>Właśnie dlatego jestem "za". Skończy się toczenie piany przez
>niektórych kierowców, gdy ktoś będzie chciał zjechać z lewego przed
>nim. Znak D-56 wymusi kulturę jazdy.
On juz jest oficjalnie wprowadzony, czy dopiero bedzie ?
IMO - wystarczylaby obecnie tablica w w takich miejscach "prosze
zajmowac oba pasy w korku".
>Pozostaje tylko problem kobiet na prawym pasie. One tak łatwo nie
>odpuszczą i jestem pewien, że będą sabotować ten styl jazdy. :-)
Pare mandatow i sie skonczy.
>> Jak to wpłynie na poruszony przypadek zjazdu z obwodnicy?
>> Chyba problem się jeszcze pogorszy, gdyż masa durniów będzie
>> chciała zasadę jazdy na suwak także i tu stosować.
>Tu jestem optymistą - gorzej niż teraz być nie może skoro lewy pas
>zatrzymuje się do zera - właśnie już obecnie. Na poznańskim odcinku
>A2 w porze szczytu efekt identyczny. Każdy zjazd = postój na lewym.
Lepiej tez nie bedzie.
A gorzej moze byc - zatrzymanie nie bedzie na minute, tylko na 20
minut :)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.18 14:09 Janusz
- 26.03.18 15:43 Iglo
- 26.03.18 15:56 J.F.
- 26.03.18 16:08 Maciek
- 26.03.18 17:04 Myjk
- 26.03.18 17:19 laisar
- 26.03.18 17:34 RadoslawF
- 26.03.18 18:05 Cavallino
- 26.03.18 18:06 Cavallino
- 26.03.18 18:10 Pawel \"O'Pajak\
- 26.03.18 18:10 J.F.
- 26.03.18 18:17 J.F.
- 26.03.18 18:20 J.F.
- 26.03.18 18:21 J.F.
- 26.03.18 20:25 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=