  • Data: 2018-03-26 13:41:35
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-03-24 o 21:32, t-1 pisze:

    >Właśnie - do zwężenia, a tu mamy rozszerzenie. Tak więc "zwolennik
    >jazdy na suwak", jak się wyraziłeś, nie ma gdzie wyrazić swoich
    >przekonań w omawianej sytuacji.

    Ma. Jedzie sobie "do konca" i uwaza, ze inni maja obowiazek go wpuscic
    :-)

    >Jeśli ktoś zajmuje lewy pas po to by na prawo zjechać, to łamie
    >przepisy bieżące, jak i przyszłe - gdy wprowadzą obowiązkowe
    >"suwaki". Nic nie ma piernik do wiatraka.

    Hm, jak zobaczy znak, ze pas sie konczy za 500m ... to nie ma
    obowiazku ?
    Ale moze nie bedzie jak juz uchwala.

    Tak czy inaczej - obecnie na zjazdach to IMO kierowca jest czesto
    "łapany" przez niespodziewany korek na prawym pasie.

    >Właśnie dlatego jestem "za". Skończy się toczenie piany przez
    >niektórych kierowców, gdy ktoś będzie chciał zjechać z lewego przed
    >nim. Znak D-56 wymusi kulturę jazdy.

    On juz jest oficjalnie wprowadzony, czy dopiero bedzie ?

    IMO - wystarczylaby obecnie tablica w w takich miejscach "prosze
    zajmowac oba pasy w korku".

    >Pozostaje tylko problem kobiet na prawym pasie. One tak łatwo nie
    >odpuszczą i jestem pewien, że będą sabotować ten styl jazdy. :-)

    Pare mandatow i sie skonczy.

    >Tu jestem optymistą - gorzej niż teraz być nie może skoro lewy pas
    >zatrzymuje się do zera - właśnie już obecnie. Na poznańskim odcinku
    >A2 w porze szczytu efekt identyczny. Każdy zjazd = postój na lewym.

    Lepiej tez nie bedzie.
    A gorzej moze byc - zatrzymanie nie bedzie na minute, tylko na 20
    minut :)

    J.