-
1. Data: 2011-05-19 22:37:00
Temat: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Od: Rafal <r...@n...spamowac>
Witam,
potrzebuę "zaprowadzić porządek" z maglownicą - są wyraźne luzy, zaczyna
niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
robić od 800 do 1400
No i mam dylemat: lepiej regenerować czy brac nową TRW (o ASO
zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przekładalny?
A jeśli regenerować - zna ktoś warsztat w Warszawie lub bliskiej
okolicy, gzie to zrobią dobrze i dadzą gwarancję na swoją robotę?
Z gory dzięki za info..
Rafał
-
2. Data: 2011-05-19 22:42:44
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
> Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
> I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
> Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
> nowa TRW, bez czujnika, 1450
> Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
> robić od 800 do 1400
Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i
brał nową.
Pozdrawiam
Paweł
-
3. Data: 2011-05-19 22:45:11
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Od: Rafal <r...@n...spamowac>
W dniu 2011-05-19 22:42, DoQ pisze:
> W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
> niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
>> Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
>> I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
>> Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
>> nowa TRW, bez czujnika, 1450
>> Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
>> robić od 800 do 1400
>
>
> Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i
> brał nową.
>
>
> Pozdrawiam
> Paweł
>
Hmm - to piszesz ze to jest tanio?
A jesli nowa - co z tym czujnikiem - brać z nim, czy to się łatwo przekłada?
-
4. Data: 2011-05-20 00:13:00
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 19-05-2011 22:45, Rafal pisze:
>> Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i
>> brał nową.
> Hmm - to piszesz ze to jest tanio?
Do mnie nowa (ZF) 5750PLN :)
Generalnie maglownice do samochodów z którymi miałem do czynienia
kosztowały majątek...
> A jesli nowa - co z tym czujnikiem - brać z nim, czy to się łatwo
> przekłada?
Przekłada się nieciekawie.
Ja bym ponegocjował w ASO - będziesz miał dokładnie to co powinno być +
gwarancja wykonania usługi. Jak się okaże że coś nie pasuje, to u
"Zdzisia" zapłacisz za kolejny montaz/demontaz + reklamacje, wymiany
itp. - imho szkoda zachodu.
Pozdrawiam
Paweł
-
5. Data: 2011-05-20 19:18:05
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Od: tadek <t...@p...onet.pl>
On 19 Maj, 22:37, Rafal <r...@n...spamowac> wrote:
> Witam,
>
> potrzebuę "zaprowadzić porządek" z maglownicą - są wyraźne luzy, zaczyna
> niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
> Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
> I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
> Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
> nowa TRW, bez czujnika, 1450
>
> Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
> robić od 800 do 1400
>
> No i mam dylemat: lepiej regenerować czy brac nową TRW (o ASO
> zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przekładalny?
> A jeśli regenerować - zna ktoś warsztat w Warszawie lub bliskiej
> okolicy, gzie to zrobią dobrze i dadzą gwarancję na swoją robotę?
> Z gory dzięki za info..
> Rafał
ja w Volvo 940 pochytrzyłem i zamiast kupić nową zregenerowałem. Od
tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 zł. Już dawno
przekroczyłem koszt nowej /wtedy kosztowała w ASO 25 mln- stare
pieniądze/. Po ostatniej regeneracji wytrzymała 1 rok /była gwarancja
na rok. wykonawca zameldował że dokona "naprawy" w ramach gwarancji
ale za montaż i demontaż muszę zapłacić circo 600 czy 700 zł/ O
ustawieniu zbieżności po ww operacji mogłem zapomnieć bo oni tak
dobrze robią że nie potrzeba. Ja niedowiarek pojechałem na ustawienie
zbieżności i musieli dobrze kręcić kluczami aby ją ustawić. Wszystko
to było w Łodzi na ul Przędzalnianej teraz przenieśli się chyba do
Andrzejowa. Łubinowa jak wyżej
-
6. Data: 2011-05-21 15:14:09
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Fri, 20 May 2011 10:18:05 -0700 (PDT), tadek
<t...@p...onet.pl> wrote:
>ja w Volvo 940 pochytrzyłem i zamiast kupić nową zregenerowałem. Od
>tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 zł. Już dawno
w 306-tce miałem nówkę za chyba 300 zł, a wymieniałem po 8 latach
ekploatacji auta. Za to nakręcić się trzeba było, bo wersja bez
wspomagania.