eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRegeneracja dwumasyRe: Regeneracja dwumasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!enother.net!peer03.iad.highwinds-media.com!
    news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 04 Jul 2014 21:22:21 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Regeneracja dwumasy
    References: <lp290u$e3h$1@node2.news.atman.pl> <lp4dni$cdk$2@speranza.aioe.org>
    <53b5dbf7$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp6l1n$ikq$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <lp6l1n$ikq$1@speranza.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <53b6fef0$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.186.228
    X-Trace: 1404501746 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2230 83.20.186.228:54307
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2483
    X-Received-Body-CRC: 3952314126
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537705
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-04 18:34, LEPEK pisze:
    > W dniu 2014-07-04 00:40, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Prawdę mówiąc nie ma w tym nic dziwnego.
    >> Nie ma co wierzyć w hasło korporacyjnych marketoidów, że "to robiła
    >> fabryka, tego się nie dotyka".
    >>
    >> Całkiem blisko, solidnie i niedrogo - spieki, okładziny węglowe, co
    >> tylko chcesz :-)
    >> http://www.witizen.pl/
    >>
    >> Hamulców nie robiłem (chociaż znam ludzi którzy robią tam okładziny i
    >> nie narzekają), ale sprzęgła - wielokrotnie i nie mam zastrzeżeń.
    >
    > No dobra. Ale to - robione porządnie - chyba się opłaca tylko w
    > przypadkach nietypowych, kiedy oryginały są drogie, lub słabo dostępne
    > (co zwykle występuje razem), albo gdy chcesz coś o nietypowych
    > parametrach (np. sportowe). Nie wiem, ale chyba taniej i wygodniej kupić
    > do zwykłej osobówki jakieś średnie klocki czy tarczę sprzęgła, niż robić
    > porządną regenerację?

    Tarcza sprzęgła, zwykła, seryjna, do mojej Hondy kosztuje w IC 445zł,
    jakaś lepsza (LUK) to już 600zł, sportowa na spieku 1328zł.

    Obicie okładziną węglową (produkowaną ponoć przez Sachs) kosztowało mnie
    coś około 80zł, zrobienie sprzęgła na spieku to byłby koszt z tego co
    pamiętam 300zł.
    Oczywiście trzeba mieć jeszcze tarczę sprzęgła która ma w dobrym stanie
    ruchome elementy mechaniczne.

    Do jakości nie miałem nigdy żadnych zastrzeżeń (bo nie jest to
    szczególnie skomplikowana operacja).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: