eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Ręczny" a przegląd.Re: "Ręczny" a przegląd.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Ręczny" a przegląd.
    Date: Wed, 1 Jan 2025 17:05:14 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <vl3p1d$fjc$2@news.chmurka.net>
    References: <vjrpb0$31di5$1@paganini.bofh.team> <vjs86s$5i6$2@news.chmurka.net>
    <vjsqi4$24co6$1@news.icm.edu.pl> <vjsrc2$o51$1@news.chmurka.net>
    <vjsrv5$24f1b$1@news.icm.edu.pl> <vjsu5h$o50$5@news.chmurka.net>
    <1atuj367losqj.1orxmiwvi2ywl$.dlg@40tude.net>
    <vjv2tq$s2m$4@news.chmurka.net>
    <md9t2owg66v4$.1toux0e2vus1b.dlg@40tude.net>
    <vjvdvi$28fg7$1@news.icm.edu.pl> <vjvegn$7q3$2@news.chmurka.net>
    <vjvflu$28i83$1@news.icm.edu.pl> <vjvfsl$7q2$2@news.chmurka.net>
    <par8z40puj9i$.p9wvpg174onw.dlg@40tude.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 1 Jan 2025 16:03:57 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="15980";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:aOag0Njd1J69qZIxANjkE1RkzYw=
    sha256:A/7cz+NOJEcjr6vlskHvej7SgAwYwyGxvDH3Fi9uRZM=
    sha1:LoxhrTw00JDBqMpYC5KZWZXtipY=
    sha256:GUymSrXdPPxAiCd2psDMp0DHMlP8lVBUJsT8ELOvths=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <par8z40puj9i$.p9wvpg174onw.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727455
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.12.2024 o 12:58, J.F pisze:

    >> Nie - testowane parę razy pod rząd. Jak masz "przepisowo" na trzeci
    >> ząbek to ledwo hamuje. Jak poluzujesz tak że łapie pod kątem 45 stopni
    >> to najpierw nie hamuje w zasadzie wcale (choć jakbyś stał to już
    >> konkretną siłę trzebaby przyłożyć, ale nie ma problemu żeby ruszyć
    >> silnikiem) ale w pewnym momencie staje dęba.
    >
    > A gdzie regulujesz?

    Przy dzwigni - nie ma u mnie innej możliwości - nie ma samoregulatorów.

    > Kąt dżwigni w kabinie nie powinien miec znaczenia.

    Po prostu łatwiej idzie jak jest dalej... Musiałbym zajrzeć jak to
    fizycznie jest zrobione ale jeśli na przykład oś obrotu jest z
    mimośrodem, to sam nie wiem... Generalnie nie chce mi się z tego
    doktoryzować - tylko na przegląd mi to było potrzebne więc wymienilem
    graty w środku bębna bo kosztowały razem stówkę. W lato jak będę nad
    kanałem to wymienię linki - jak będzie dalej jak teraz to w sumie mam to
    w dupie - do piłowania na parkingu na ręcznym nadaje się idealnie a
    nawet do tego mi nie potrzebny:P


    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: