  • Data: 2011-02-17 15:25:14
    Temat: Re: Recenzje/testy monitorów
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2011 13:02:03 +0100, Grzegorz Krukowski says...

    > My tu gadu gadu o monitorach, kalibracji i tym podobnych sprawach, a
    > tmyczasem, w sąsiedniej galaktyce:
    >
    > http://wiecejsprzetu.pl/flexscan-s2243w-to-nie-jest-
    monitor-do-grania/

    > ;)

    Panie, bo 22" za 2500??!! Toż to idioci jacyś to sprzedają a jeszcze więksi
    muszą kupować. Przecież rewelacyjne monitory 22" to się za 500 kupuje.. A
    jaki "dizajn' mają!!! :)

    "FlexScan S2243W jest stworzony głównie z myślą o firmach i korporacjach,
    które myślą o oszczędnościach energii." - chciałbym żeby moja korporacja (nie
    taka znowu mała) w ten sposób oszczędzała energię. Niestety oni wolą kupować
    żrące kilogramy prądu Delle po 400/szt. :)

    P.S. Żeby nie było - sam jestem jednym z tych idiotów którzy skusili się na
    S2243W. :)

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288