eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRealny koszt 100kmRe: Realny koszt 100km
  • Data: 2013-07-17 19:28:46
    Temat: Re: Realny koszt 100km
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ks4e8c$bvm$...@n...task.gda.pl...
    > W dniu 16.07.2013 23:08, Cavallino pisze:
    >> Źle liczysz.
    >> Żeby benzyniak był odpowiednikiem diesla, musiałby być od niego
    >> mocniejszy o 20%, względnie również posiadać turbinę.
    >
    > LOL. To dlaczego wolnossące 1,4 CVVT (wersja z 2008 109KM), ma lepsze
    > przyspieszenie od 1,6 CRDI w KIA (które znasz)?

    Przyspieszenie do setki to najmniej istotny parametr, a prawdziwe różnice
    między crdi a benzyniakiem (elastyczności) już kiedyś porównywaliśmy, były
    kosmiczne.


    >
    >> I już z 10 000 robi się coś blisko zera.
    >
    > Jak się robi,

    Normalnie, dwulitrowy benzyniak jest dużo droższy niż najtańsze wersje.

    >> A diesla sprzedasz trochę drożej, więc nie tylko nie tracisz w stosunku
    >> do benzyniaka, ale nawet możesz zyskać.
    >
    > ROTFL, procentowo tracą tyle samo, kwotowo diesel więcej

    Jeśli wychodzimy od tych samych kwot to nie więcej.
    I nie ma bata, równorocznego benzyniaka nie sprzedasz w tej samej cenie co
    diesla.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: