eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRealny koszt 100kmRe: Realny koszt 100km
  • Data: 2013-07-18 17:11:12
    Temat: Re: Realny koszt 100km
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ks8peb$qh0$...@n...task.gda.pl...
    > W dniu 17.07.2013 19:28, Cavallino pisze:
    >>>> Źle liczysz.
    >>>> Żeby benzyniak był odpowiednikiem diesla, musiałby być od niego
    >>>> mocniejszy o 20%, względnie również posiadać turbinę.
    >>>
    >>> LOL. To dlaczego wolnossące 1,4 CVVT (wersja z 2008 109KM), ma lepsze
    >>> przyspieszenie od 1,6 CRDI w KIA (które znasz)?
    >>
    >> Przyspieszenie do setki to najmniej istotny parametr, a prawdziwe
    >> różnice między crdi a benzyniakiem (elastyczności) już kiedyś
    >> porównywaliśmy, były kosmiczne.
    >
    > Przyspieszenie w dowolnym zakresie prędkości to 1,4 CVVT (2008) ma
    > lepsze, niz 1,6 CRDI (2008)

    Nie rozśmieszaj mnie.

    >> Jeśli wychodzimy od tych samych kwot to nie więcej.
    >> I nie ma bata, równorocznego benzyniaka nie sprzedasz w tej samej cenie
    >> co diesla.
    >
    > Nie wychodzimy, bo do diesla trzeba średnio 10k dopłacić.

    Bzdura.
    Ceed 1.6 crdi 110 KM w wersji M kosztuje 67 000, porównywalny benzyniak 1.6
    kosztuje 62 000.
    Różnica raptem 5 000 zł.
    Którą odzyskasz w dużej części ze spokojem przy odsprzedaży.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: