    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Realny koszt 100km
    Date: Tue, 16 Jul 2013 18:46:54 +0200

    W dniu 12.07.2013 07:57, s...@g...com pisze:

    > Czyli w większości przypadków opłacałoby się mieć "abonament" w jakiejś firmie
    taksówkowej zamiast własnego auta.

    Po doliczeniu kosztów zakupu auta oczywiście. Znam wiele osób, które gdy
    wprowadziły się do większych miast zrezygnowały dość szybko z posiadania
    auta. Szybciej i taniej jest korzystać z komunikacji miejskiej i kiedy
    trzeba taksówek. W Polsce jednak samochód nadal postrzegany jest jako
    synonim luksusu. Ludzie kupują, bo sąsiad ma i ja też muszę, pomimo, że
    do pracy nadal obydwoje jada tramwajami. Oczywiście dla wielu nadal
    będzie niezbędnym, bo np. miejsce gdzie pracują jest słabo skomunikowane
    etc. ale dla większości mieszkańców miast to zbędny koszt i problem.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza