  • Data: 2013-07-11 18:32:18
    Temat: Re: Realny koszt 100km
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Komfortu to pewnie sie nie da.
    > Ale wyceniamy koszty a nie odczucia, wiec...

    Koszty komfortu i ryzyka też są kosztami.

    > Natomiast gwarancja... coz... jak masz gwarancję to napraw, które są w jej
    > ramach wykonywane nie wrzucasz w koszty. To chyba jasne.

    Nie chodzi o naprawy, tylko o brak ryzyka jej wystąpienia.
    A takowa dość mocno potrafi zepsuć urlop.

    > Chyba, że miałes na mysli poczucie bezpieczeństwa z powodu posiadania
    > nowego samochodu.

    To też, przy czym mnie stary, ale z gwarancją na całość w zupełności by
    wystarczył.
    Byle bym nie musiał ryzykować zapłatą majątku za naprawy.
    Stawka godzinowa na zachodzie u mechanika potrafi iść w setki eur.