    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Reaktywacja Unitry?
    Date: Sun, 6 Jul 2014 17:33:48 +0200

    Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci
    news:8c6gr9191kb7v9s7qn21te649tpg1ru0tr@4ax.com...
    > Niestety, P.T. Publicznosc nei interesuje sie tym co "w srodku" -
    > interesuje sie glownie cena. Percepcja jest taka ze nie oplaca sie

    Z drugiej strony, jesli jest taka masówka, ze nie ma czasu sie zastanawiac,
    czy róznica w cenach przeklada sie na cokolwiek, poza róznica w cenach, to
    nie dziwne, jesli ktos kupuje tansze - wie co wzial i ma to taniej.

    > ladowac kase w urzedzenie ktore za dwa lata bedzie przestazrale i do
    > wyrzucenia

    A moralnie nawet nie zestarzale. Po prostu juz nie modne.
    I wyjdzie na rynek odbiorniczek, obtoczony ze wszystkich stron wszelakiej
    masci logika, cyfra kontrolujaca np. mieszacz, najebane scalaków po sufit...
    A ja che (kurwa), posluchac po prostu radia, idac z psem na spacer, a nie
    kurwic co chwile, bo heterodynka tak slaba, ze przeciaga do sasiedniej
    stacji, a mieszacz zatyka sie od byle zaklócenia z powietrza. Za to,
    oczywiscie, RDS, a jakze... tylko na ch.j mi taki bajer, jesli nawet nie
    moge porzadnie wysluchac audycji... ale za to na RDS mam, ze oto w
    sluchawkach trzeszczy i zgrzyta mi np. Jethro Tull (w nocy akurat grali i
    mialem chec posluchac), choc tym razem akurat zaklócen bylo wyjatkowo malo i
    poziom kurwienia nie przekraczal 1-2 na minute, byl wyjatkowo niski. Dopiero
    na trasach poza miastem urzadzenie pokazuje, ze wcale nie jest takie malo
    czule i mieszacz mu sie nie zatyka, heterodyna nie przeciaga... Ale za to,
    przy skanowaniu, zatrzymuje sie na 105.7, na wlasnych produktach...
    Radio w branzlofonie mi sie tak zachowuje... Ja bym jednak chcial w
    sluchawkach podluchac tego, co JA SOBIE zycze, a nie tego, co mi sie
    powszechnie w produkcie sugeruje, nie interesuja mnie zadne gówniane
    fejsbuki, ani inne tego typu badziewia. Jak zlapie stacje, gdzie leci
    Perlowowlosa Dziewczyna, to chcialbym w niuansach miec jednak organy
    Hammonda, a nie zgrzyt-przesiew, od sasiedniej stacji (szum od zbyt slabego
    sygnalu chyba bym jeszcze zdzierzyl)...
    Wiec, jesli z takiego podejscia wyjdzie jednak cos lepszego, to ja sie na to
    pisze. Ale, jesli cos nienajgorszego stanie sie wcale nie lepsze, tylko
    bardziej obajerzone, to sram na to i sam sobie radio FM zrobie. A
    brandzlofon moze oddam znajomemu?

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuje, iz bardzo narazaja sie na to, ze ich
    adresy e-mail beda podawane harwesterom sluzacym do rozsylania spamu.