    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Re: Wydajno? nadsiarczanu sodu (b327)
    Date: Wed, 17 Feb 2010 14:57:15 +0100

    On Wed, 17 Feb 2010 14:45:35 +0100, ToTylkoJa
    <m...@n...chce.tego.poczta.fm> wrote:

    >Nie ktoś tylko Stefan Sękowski (chemik) chyba w "Elektrochemii domowej".
    >Dokładnie to woda utleniona (nadtlenek wodoru) oraz kwas solny (HCl). Jako
    >dowód podał równania chemiczne które zachodzą w roztworze. Nie mam pod ręką
    >książki ale jak bardzo trzeba to mogę poszukać.

    Nie szukaj. Te równania bardzo łatwo napisać, ale to piękny przykład
    zasady "papier jest cierpliwy". Nie wierzysz? Sprawdź.
    Tak nawiasem mówiąc, S.Sękowski sam przyznał, że nie sprawdzał
    wszystkich podawanych przez siebie przepisów. Mimo tego bardzo go
    cenię, od jego książek zaczęło się moje zainteresowanie chemią.
    Czterdzieści lat temu, dziś jestem starym chemikiem :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł