  • Data: 2014-09-19 18:25:24
    Temat: Re: Re: Re: Re: Zwolnij - dojedziesz do celu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1409191116500.1532@quad..
    .

    > No i to jest podsumowanie :> - fakt, że *wie*, nie wystarcza.

    Ale o co chodzi, komu nie wystarcza, co nie wystarcza i do czego?

    > Jak to się ma do poprzedniego "nie wyspałeś się - nie jedziesz"?

    Jakiego poprzedniego?
    To jest cąły czas właśnie o tym.

    > I w tym problem.

    > Nie manipuluj, "zależnie" dotyczyło wybrania sobie, czy być
    > faryzeuszem, Kalim czy innym ścigaczem czarownic.

    Nie wymyślaj sobie swoich własnych klasyfikacji - rozmowa jest o tym czy
    jest się ochlejem, który chce jeździć po pijaku, czy nie.
    Twoje manipulacje mające na celu skierowanie rozmowy na INNE tematy mnie
    zupełnie nie interesują i nie mam zamiaru w nich brać udziału.

    > Nie jestem, przeszkadzają

    Skoro próbujesz bronić ochlejów, to jest inaczej niż piszesz, niezależnie co
    sam o tym sądzisz.
    Po czynach ich poznacie.