  • Data: 2014-09-19 11:47:40
    Temat: Re: Re: Re: Re: Zwolnij - dojedziesz do celu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Sep 2014, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    >
    > Nic - nie wprowadził się w ten stan celowo.
    > Odpowiada więc normalnie gdy spowoduje wypadek czy inne zagrożenie.

    No i to jest podsumowanie :> - fakt, że *wie*, nie wystarcza.
    Jak to się ma do poprzedniego "nie wyspałeś się - nie jedziesz"?
    I w tym problem.

    > Nie - niezależnie.

    Nie manipuluj, "zależnie" dotyczyło wybrania sobie, czy być
    faryzeuszem, Kalim czy innym ścigaczem czarownic.
    Mi by też pasowało, jakby wszelka szkodliwość była spowodowana
    jedynie pijaństwem i JEDYNIE pijani stanowili zagrożenie na
    drodze - WTEDY należałoby ich łapać za wszelką cenę.
    Niestety, to pierwsze nie jest spełnione.
    Nietrzeźwi kierujący mają na sumieniu 288 zabitych.
    *W TYM* 16 sprawców - rowerzystów (pewnie oni sami).
    Może jeszcze paru dojdzie z kategorii "sprawca nieznany".
    Łącznie - 3357 zabitych na drogach.
    To jest obraz proporcji.

    > Albo się jest ochlejem i ochleje za kółkiem nie przeszkadzają, albo się nie
    > jest i przeszkadzają - nie ma opcji pośredniej.

    Nie jestem, przeszkadzają, niestety wychodzi mi, że skupianie się na
    nich jest DLA MNIE niebezpieczne.
    "Policjant też człowiek i obiad stygnie" (dotyczy również prokuratorów
    i reszty "organów"), więc będzie musiał poszukać "wyników".

    Po pierwsze, worek się rozciąga zamiast wyłapywania "ochlejów"
    i wojskową metodą "dobiera żeby sztuki były" (patrz rowerzyści).
    Po drugie powoduje to spadek zajmowania się pozostałymi sprawcami
    zagrożeń.

    A to tych "pozostałych" jest więcej i zabijają więcej ludzi.
    W proporcji 10:1 jakby kto nie zauważył

    pzdr, Gotfryd