  • 61. Data: 2013-08-28 17:19:28
    Temat: Re: Re: Partia Kierowc?w
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Aug 2013, Adam Klobukowski wrote:

    > Naprawdę uważasz że osoba zmuszona do pracy, niewyszkolona, wykona ją tak samo
    dobrze jak wykwalifikowany robotnik?

    Czytałeś o czym napisałem?
    Nie, nie wykona.
    To jest bez znaczenia dla poruszanej sprawy. Zupełnie.
    Owa osoba NIE MOŻE pracować "na czarno".
    Zamiast zasiłku dostaje równie marne wynagrodzenie, ale jest pozbawiona
    możliwości manipulowania w ten sposób, że zasiłek bierze, ale ma
    dochody ktorych nie ujawnia.
    Kombinującym natychmiast wychodzi, że bardziej opłaca się zrezygnować
    z zasiłku i zgłosić wykonywanie czegokolwiek zarobkowego.
    Bezrobocie w statystyce maleje błyskawicznie :>

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2013-08-28 17:32:04
    Temat: Re: Partia Kierowc?w
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Aug 2013 17:14:09 +0200 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news napisał:

    > Nie trzeba ich dodrukowywać za to na zasiłki dla bezrobotnych. Zdaje
    > się nie pisałem żeby jakieś kokosy płacili na "robotach".

    a łopaty i materiały to się same kupią? czy moze nałozysz kontrybucję na
    firmy budowlane?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2013-08-28 19:00:40
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie demonizuję, tylko podsumowuję fakty o nich.

    Jakie to fakty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 64. Data: 2013-08-28 19:13:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Jakie to fakty?

    Zły stan techniczny, duża awaryjność, nie przystające do nowoczesnych aut
    sposób jazdy, duże zużycie paliwa, brak części zamiennych (to ostatnie
    dotyczy oczywiście raczej aut 20+, a nie 10 latków) itd

    Gdyby nie fikcja badań technicznych duża część sprowadzonych przez ostatnie
    9 lat złomów nie miałaby prawa poruszać się po drogach.
    Nie ma praktycznie dnia żebym nie spotkał czteroślada, albo czegoś syfiącego
    na kilkadziesiąt metrów niespalonym olejem silnikowym czy napędowym.
    A nie jeżdżę na codzień zbyt dużo.

  • 65. Data: 2013-08-29 00:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zły stan techniczny,

    na pewno gorszy, niz samochodów nowych ale od tego sa badania techniczne.
    ;-)

    > duża awaryjność,

    to chyba to samo co powyzej?

    > nie przystające do nowoczesnych
    > aut sposób jazdy,

    Ze co? Ze za wolne?

    > duże zużycie paliwa,

    wszystko zalezy od tego jaki samochód i jaki sposób jazdy.
    Nowe samochdy palą mało?

    > brak części zamiennych (to
    > ostatnie dotyczy oczywiście raczej aut 20+, a nie 10 latków) itd

    Do czego konkretnie ze starych samochodów brakuje ci czesci?
    Jakei czesci masz na mysli?

    > Gdyby nie fikcja badań technicznych duża część sprowadzonych przez
    > ostatnie 9 lat złomów nie miałaby prawa poruszać się po drogach.
    > Nie ma praktycznie dnia żebym nie spotkał czteroślada,

    ale to chyba wina składania z dwóch jednego a nie wieku?

    > albo czegoś
    > syfiącego na kilkadziesiąt metrów niespalonym olejem silnikowym czy
    > napędowym. A nie jeżdżę na codzień zbyt dużo.

    Naganne ale czy niebezpieczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 66. Data: 2013-08-29 10:46:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Aug 2013 19:13:54 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

    > Zły stan techniczny,

    czasem

    >duża awaryjność,

    wręcz przeciwnie. Większość starych samochodów jest mniej awaryjna niż
    współczesne.

    >nie przystające do nowoczesnych
    > aut sposób jazdy,

    to te samochody same się prowadzą?

    >duże zużycie paliwa,

    dzięki wspaniale ekologicznym normom spalanie jakie miałem w Passsacie
    1.6 czyli 4-4.5l/100km w mieście jest nieosiągalne dla współczesnych
    samochodów

    brak części zamiennych (to
    > ostatnie dotyczy oczywiście raczej aut 20+, a nie 10 latków) itd

    nie ma problemu z częściami. To raczej w nowych nie kupisz jednej śrubki
    za 1zł tylko cały "moduł" za 5tyś.

> [...]
    > praktycznie dnia żebym nie spotkał czteroślada, albo czegoś syfiącego na
    > kilkadziesiąt metrów niespalonym olejem silnikowym czy napędowym. A nie

    i dopiero tu zaczynasz mieć rację. Choć nie wiem gdzie je widzisz bo ja
    takiego złoma widzę raz na kilka dni wśród dziesiątek tysięcy samochodów.
    Ale jak ktoś nie dba o auto to i nowy za chwilę będzie tak wyglądał.

  • 67. Data: 2013-08-29 10:58:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Zły stan techniczny,

    Ilu ci wjechalo w bagaznik, bo mialo niesprawne hamulce ?

    > duża awaryjność,

    Ale mniejsza niz trzyletniej meganki ? :-)

    >nie przystające do nowoczesnych aut sposób jazdy,

    A konkretnie ?

    >duże zużycie paliwa,

    Widac wlasciciel to akceptuje.

    >brak części zamiennych (to ostatnie dotyczy oczywiście raczej aut
    >20+, a nie 10 latków) itd

    A gdzie ty widzisz takie 20+ ? Na zlomowisku ?

    >Gdyby nie fikcja badań technicznych duża część sprowadzonych przez
    >ostatnie 9 lat złomów nie miałaby prawa poruszać się po drogach.
    >Nie ma praktycznie dnia żebym nie spotkał czteroślada,

    I co - jedzie 40 bo sie boi szybciej, czy wypada w najblizszym
    zakrecie :-)

    Poza tym .. geometria nei wchodzi w sklad zwyklego przegladu :-0

    J.

  • 68. Data: 2013-08-29 17:07:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > na pewno gorszy, niz samochodów nowych ale od tego sa badania techniczne.

    Nie, to powyżej dotyczyło rzeczy z którymi zdaniem wielbicieli złomu da się
    jeździć.
    Jak spalanie oleju czy cztery ślady.

    > Ze co? Ze za wolne?

    Nie, wręcz przeciwnie.
    Ale jazda klasykiem wymaga dużego samozaparcia, zwłaszcza jak jest włoski,
    ma sztywne zawieszenie i masakryczną turbodziurę (autopsja).

    > wszystko zalezy od tego jaki samochód

    Nie zależy, porównywalny silnik w dzisiejszym aucie zazwyczaj oznacza dużo
    litrów/100 mniej.
    Już nie wspominając o dostępności przyzwoicie jeżdżących diesli jako
    alternatywy.

    > Do czego konkretnie ze starych samochodów brakuje ci czesci?

    Lancia Delta Integrale na przykład.
    Znalezienie czegokolwiek to sztuka, albo kosztuje tyle co do Ferrari.

    > Jakei czesci masz na mysli?

    > ale to chyba wina składania z dwóch jednego a nie wieku?

    Niekoniecznie, prędzej stanu technicznego i historii.
    Czym historia dłuższa, tym szansa na przygody zaliczone większa.

    > Naganne ale czy niebezpieczne?

    Jak dostaniesz raka to przestaniesz się zastanawiać.

  • 69. Data: 2013-08-29 17:10:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w

    > Ilu ci wjechalo w bagaznik, bo mialo niesprawne hamulce ?

    Gdzie powyżej jest coś o bagażniku i hamulcach?

    > Ale mniejsza niz trzyletniej meganki ? :-)

    Powiedzmy że taka sama, co dyskwalifikuje.

    > A konkretnie ?

    Post wcześniej.

    > Widac wlasciciel to akceptuje.

    Nie akceptuje, ale co mam zrobić?

    > A gdzie ty widzisz takie 20+ ? Na zlomowisku ?

    W moim garażu, na drogach na codzień.....

    > I co - jedzie 40 bo sie boi szybciej, czy wypada w najblizszym zakrecie
    > :-)

    Nie wiem, takiego wyprzedzam tak szybko jak się da, żeby nic się mu nagle
    nie skończyło przede mną.
    I ta konieczność też bywa niebezpieczna. ;-)

    > Poza tym .. geometria nei wchodzi w sklad zwyklego przegladu :-0

    Mówię że to pozoranctwo, a nie przeglądy.

  • 70. Data: 2013-08-29 17:33:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Gdzie powyżej jest coś o bagażniku i hamulcach?

    To jak uzasadnisz swoja opinie o zlym stanie technicznym zagrazajacym
    bezpieczenstwu ?
    "Bo tak mi sie wydaje jak stoje w korku " ? Slaby argument :-P

    >Powiedzmy że taka sama, co dyskwalifikuje.

    Mysle ze mniejsza, skoro posiadacz dalej tym autem jezdzi, a nie
    sprzedaje :-)

    >Nie akceptuje, ale co mam zrobić?

    Mysle ze akceptuje, skoro jezdzi :-)

    >W moim garażu, na drogach na codzień.....

    I wszystkich sadzisz po swoim garazu.

    Na drogach na codzien ... allegro, 240 tys samochodow osobowych, z
    czego raptem 5 tys z rocznika ponizej 1993.
    no, 2%, jak sie widzi setke samochodow dziennie, to moze i daje sie
    jedno takie 20+ zauwazyc.

    >Nie wiem, takiego wyprzedzam tak szybko jak się da, żeby nic się mu
    >nagle nie skończyło przede mną.

    No ale czy jedzie 40 to chyba widzisz.

    A ze wyprzedzasz i zostawiasz z tylu ... to rownie czesto powinienes
    widziec rozbite na drzewie przed soba :-)

    >Mówię że to pozoranctwo, a nie przeglądy.

    A moze naprawde nie jest to grozne, skoro dopuszczone przez ministra i
    z akceptacja spoleczna :-)

    J.