-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kvg0dm$has$1@node1.news.atman.pl> <kvhi8f$l3v$1@node2.news.atman.pl>
<o...@h...linksys>
<521c72a2$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
<521cdd1a$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce1fa$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce489$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce725$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce856$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521cffd3$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521e0db2$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <2...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Partia Kierowców
Date: Wed, 28 Aug 2013 19:13:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130828-0, 2013-08-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <521e2fc8$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.44.47
X-Trace: 1377710024 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1256 79.184.44.47:49223
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502543
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>> Nie demonizuję, tylko podsumowuję fakty o nich.
>
> Jakie to fakty?
Zły stan techniczny, duża awaryjność, nie przystające do nowoczesnych aut
sposób jazdy, duże zużycie paliwa, brak części zamiennych (to ostatnie
dotyczy oczywiście raczej aut 20+, a nie 10 latków) itd
Gdyby nie fikcja badań technicznych duża część sprowadzonych przez ostatnie
9 lat złomów nie miałaby prawa poruszać się po drogach.
Nie ma praktycznie dnia żebym nie spotkał czteroślada, albo czegoś syfiącego
na kilkadziesiąt metrów niespalonym olejem silnikowym czy napędowym.
A nie jeżdżę na codzień zbyt dużo.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.13 00:00 Budzik
- 29.08.13 10:46 masti
- 29.08.13 10:58 J.F
- 29.08.13 17:07 Cavallino
- 29.08.13 17:10 Cavallino
- 29.08.13 17:33 J.F
- 29.08.13 18:18 Cavallino
- 29.08.13 18:53 J.F
- 29.08.13 20:00 Budzik
- 29.08.13 21:49 Cavallino
- 29.08.13 21:55 Cavallino
- 29.08.13 22:10 J.F
- 29.08.13 22:16 J.F
- 29.08.13 22:51 Budzik
- 30.08.13 10:27 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=