  • Data: 2011-09-30 17:01:06
    Temat: Re: Re: Lemingi na Puławskiej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Sep 2011, Cavallino wrote:

    [...]
    > Jest wypadkogenne, bo w tym czasie ktoś może skręcać

    Ale ja nie piszę o gdybologii stosowanej, lecz statystyce realnie
    zdarzających się wypadków.
    Bardzo irytujące, utrudniające ruch i dlatego powinno być zabronione
    (poza "prędkością pieszego" bądź nakazem zatrzymania w momencie
    przekraczania krawężnika).
    Ale wypadkogenne zwyczajnie NIE JEST.

    > Dokładnie wczoraj miałem taki przypadek

    ...no i wypadku nie było.
    cbdo.
    Pomimo, że zgadzam się z koniecznością przeciwdziałania takim
    praktykom.

    > Ale to są rzeczywiste szkodniki.

    No więc należy *ich* łapać i karać, a nie "rozmywać w tłumie".

    > Piszę z punktu widzenia kierowcy, więc sposób omijania przeszkody przez
    > pieszych jest mi dokładnie obojętny i nie zajmuje mojej uwagi.

    Tyle że powoływanie się na ruch samochodu w miejscu dotyczącym
    pieszych staje się przy tym założeniu bzdurne - bo regulacje
    służą właśnie ochronie pieszych. Dlatego JEST różnica między
    samochodem a rowerem, bo ta różnica istnieje DLA PIESZYCH.
    Na chodniku i na przejściu "wzdłuż".

    pzdr, Gotfryd