  • Data: 2011-10-01 10:35:59
    Temat: Re: Re: Lemingi na Puławskiej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    >>> ...no i wypadku nie było.
    >>
    >> Tym razem.
    >
    > I prawie każdym innym.

    Nie ważne.
    Ważne żeby takie sytuacje w ogóle nie miał prawa się pojawiać, a nie czy
    ktoś miał na tyle dobry refleks że udało się wyhamować.

    > Za szybki wjazd lub za niezatrzymanie się na krawężniku.

    Nie.
    Za fakt pojawienia się na rowerze gdzie indziej niż na drodze rowerowej.

    > No a ja o Twoim własnym porównaniu z przypadkiem samochodu który
    > przez to przejście przejeżdża.

    Nie - Ty piszesz bzdety z punktu widzenia nikogo nie interesującego na tej
    grupie.
    Chyba że ktoś grupy pomylił.
    W każdym razie z wynurzeniami pieszo-pedalarskim idź sobie na inną grupę.

    > Ależ wolno Ci się go trzymać :)

    No a Tobie swojego.
    Bylebyś tego nie robił na pms.