  • 1. Data: 2024-10-10 21:51:49
    Temat: Laptop MSI się nie uruchamia.
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Po wciśnięciu przycisku zasilania diodka powoli się rozjaśnia i gaśnie.
    W czasie drugiego albo trzeciego rozjaśnienia gaśnie nagle i już nie
    reaguje na nic.
    Ktoś co? podpowie?
    Wymontowałem dyski, pamięci, baterię bios, mierzyłem napięcia: 5 i 3.3V
    jest w okolicy przycisku cały czas, reszta przetwornic nie startuje.
    Pod termowizją też nie widać żeby cokolwiek próbowało startować.
    --
    Mirek

  • 2. Data: 2024-10-14 18:26:23
    Temat: Re: Re:Laptop MSI się nie uruchamia.
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 13.10.2024 16:19, titanus wrote:

    > Skoro jest 3.3 i 5 V to zwarcia w B+ nie ma. - obstawiam ENE.

    Doprecyzuję, że jest to MS-16JD. Czasem zaświeca się też dioda FAN.
    Mrugnie dwa razy, następnie dłuższa przerwa i zapala się jednocześnie z
    diodą POWER, następnie dioda power robi te dwa, trzy ściemnienia i nagle
    gasną obydwie.
    To samo dzieje się jak się przyciśnie ten SW3 na płycie, opisany w
    schemacie jako "Hardware reset".
    Muszę skombinować boardview, bo znaleźć jakiś sygnał na płycie na
    podstawie schematu jest bardzo ciężko.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2024-10-14 23:39:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Oct 2024 18:26:23 +0200, Mirek napisał(a):

> [...]
    > schemacie jako "Hardware reset".
    > Muszę skombinować boardview, bo znaleźć jakiś sygnał na płycie na

    Niektóre laptopy (np. Dell) wysyłają kody błędów za pomocą diod LED.
    Może MSI też tak ma?

    Szukałem dla MSI, ale na razie nie znalazłem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam