  • Data: 2009-09-02 13:15:29
    Temat: Re: Re: EOS 7D - następca 20D
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-02 14:53:18 +0200, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Niemal - czyli nie licząc wszystkich ograniczeń z Bayera i próbkowania
    > (przestrzennego). Jeśli można je zmniejszyć, to dlaczego nie?

    Pamiętasz eksperyment Janka z próbkowaniem kolorów? No wiem, że ten
    Bayer tam jest, Ty wiesz i jeszcze parę innych osób. Ale bez zabawy z
    kanałami na kompozycie jest go jakby trochę ciężko pokazać. A skoro nie
    widać różnicy, to po co przepłacać?

    > "Bo komuś się nie chce przeskalowywać"? ;)

    Skoro inni producenci (np. Nikon) dają radę bez brnięcia w gęstość
    zbliżoną do kompakta i efekty nie są specjalnie gorsze, to po co?

    de Fresz