eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Re:
    Date: Fri, 1 Apr 2011 17:51:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <in4sbj$4u3$1@news.onet.pl>
    References: <9...@f...googlegroups.com>
    <in45r5$p7m$1@inews.gazeta.pl> <1eyli2nh63cdz$.dlg@lepper.institute.com>
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4bbc$qrh$1@news.onet.pl> <4...@l...institute.com>
    <in4d1f$2i9$1@news.onet.pl> <v...@l...institute.com>
    <in4g5g$gn0$1@news.onet.pl> <6lglpakvv6y5$.dlg@lepper.institute.com>
    <in4jdt$uha$1@news.onet.pl> <in4qic$erd$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-29-186.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301673139 5059 77.255.29.186 (1 Apr 2011 15:52:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2011 15:52:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359849
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:in4qic$erd$1@news.dialog.net.pl...
    >>> W jaki sposób zachęcisz przewoźników do włożenia tira na tory?
    >>> Zwłaszcza, że na kołach tir po prostu rusza i jedzie. Tak po załadunku
    >>> musisz dojechać na stację, poczekać na najbliższy pociąg (bo przecież nie
    >>> bedą jeździły co 10 minut), załadować, dojechać (plus typowe dla PKP
    >>> opóźnienia), wyładować, dojechać z dworca do celu.
    >>
    >> Poznań - Warszawa: poc. 3 godz.,
    >> Warszawa - Kraków: poc. 3 godz,
    >> to są trasy po modernizacjach
    >>
    >> Równoległa do A4 jest linia E30 Zgorzelec - Medyka
    >> http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_E_30
    >> modernizowana z bólami do prędkości 120 dla towarowych
    >>
    >> Z bólami, bo w tym dziwnym kraju nie zna się pojęcia zrównoważony transport i
    >> zabiera dotacje unijne na kolej, skutkiem czego są kolumny tirów tam, gdzie
    >> ich być nie powinno, oraz "typowe dla pkp opóźnienia"
    >>
    >
    >
    > Dochodzą jeszcze terminale na granicach, przeładunki itp.....I tak mandarynki
    > z Hiszpanii albo Portugalii zamiast jechac max 2 dni,, będą jechały tydzień
    > albo i dłużej, cena wzrośnie dwukrotnie....no chyba, że masz pomysł jak pociąg
    > podjedzie pod markety, zakłady produkcyjne itd....

    1. Nie pod markety, tylko do centrum logistycznego. Dalej samochodem.
    Niekoniecznie o ładowności TIRa.
    2. Pod zakłady produkcyjne, jeśli skala produkcji jest wystarczająco duża - jak
    najbardziej. To się nazywa bocznica. Jeśli nie jest - analogicznie jak w pkt 1.

    Nie chodzi mi o to, żeby wszystko ładować na pociąg, tylko żeby wozić
    _odpowiednim_ dla wielkości ładunku środkiem transportu.

    jarek d.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: