    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Rdzenie ferrytowe z demontażu i ich Al
    Date: Sun, 12 Jun 2011 16:55:54 +0200

    Hello Dariusz,

    Sunday, June 12, 2011, 12:32:26 AM, you wrote:

    > Rdzenie często są zalewane jakimiś epoksydami - chemoutwardzalne toto i
    > byle aceton go nie rusza. Może w kwasie mrówkowym pogotować?

    Ale po co? Koszt rdzenia to grosze. Karkas po lakierowaniu (zazwyczaj
    na gorąco) a potem po gotowaniu, żeby z lakieru uwolnić na niewiele
    się już zda. A potem kombinowanie - bo nie ma drutu i trzeba z
    odzysku, bo nie ma taśmy izolacyjnej, to się daje biurową. O
    marginesach nawet nie ma co marzyć.

    Nie lepiej zlecić nawinięcie na nowym rdzeniu i karkasie? Wbrew
    pozorom nie jest to takie drogie, jakby się wydawało.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl