  • 1. Data: 2011-11-15 22:11:24
    Temat: Razem obniżymy cenę paliwa !!!
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    Dobry pomysł!

  • 2. Data: 2011-11-15 22:13:35
    Temat: Re: Razem obniżymy cenę paliwa !!!
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-15 22:11, Ramiel pisze:

    Zief. Ja już od dawna nie tankowałem na żadnej sieciowej stacji. Raz na
    Orlenie ale dlatego, że mieli taniej niż w Tesco obok. Jakoś cena nie
    chce spaść.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2011-11-15 22:14:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 22:11:24 +0100, Ramiel napisał(a):

> [...]

    Orlen posuwa się już do nakręcania idiotów? Co ja piszę "już".. znowu. Te
    debilizmy pojawiają sie tu regularnie jak poranna kupa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 4. Data: 2011-11-15 22:15:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Nov 2011 22:11:24 +0100, "Ramiel" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dobry pomysł!

    Zajebisty. Jakoś na BP i Statoilu dalej tankują. A ten spam to od
    dwóch czy trzech miesięcy po necie lata.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-11-15 22:21:31
    Temat: Re: Razem obni?ymy cene paliwa !!!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, Ramiel <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Dobry pomys?!

    Pozwole sobie zacycatowac z pl.listserv.chomor-l:

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-11-15 22:26:23
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Ramiel" <> napisał w wiadomości ...

    > Oto pomysł: Do końca bieżącego roku NIE KUPUJMY ŻADNYCH
    > PALIW od dwóch największych firm paliwowych: BP i STATOIL.

    gówno nie pomysł...
    ani BP ani STATOIL nie są producentami paliwa w Polsce,
    więc jak mają sami obniżyć ceny skoro muszą brać hurtowo od Orlenu czy
    Lotosu?

  • 7. Data: 2011-11-15 23:03:00
    Temat: Re: Razem obni?ymy cen? paliwa !!!
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 22:11, Ramiel pisze:
    > Dobry pomys?!

    Że też są jeszcze ludzie co łykają te debilizmy..

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2011-11-16 05:33:57
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości:

    > Że też są jeszcze ludzie co łykają te debilizmy..

    Niesamowicie infantymni (żeby nie powiedzieć mocniej) są Polacy - sądząc po
    tej i innej grupie.

    Czyli ZGADZACIE się na ciągłe podwyżki paliw ? bo Wam w mediach wmawiają że
    to przyczyna Grecji, Włoch czy innych krajów przecież PKN Orlen nie kupuję
    od nich paliwa, baa Polska ma swoją stację (co prawda b małą) ropociąć na
    Bałtyku. Libię obalili i ceny paliw dalej w górę.

    Ropa nie kosztuje 140 $ jak w 2008r , USDPLN nie kosztuje pod 3.9 jak w
    2008...i wtedy ON był poniżej 4.5 zł...a może i poniżej 4.10 zł/litr (już
    dokładnie nie pamiętam).

    Ludzie w średniowieczu protestowali że im daniny na rzecz Pana podnoszą a wy
    łykacie każdą cene podwyżek. Co za chory naród !

    --
    Bugatti

  • 9. Data: 2011-11-16 06:55:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 05:33:57 +0100, Bugatti napisał(a):

    > Niesamowicie infantymni (żeby nie powiedzieć mocniej) są Polacy

    Że niby jacy?

    > Ropa nie kosztuje 140 $ jak w 2008r , USDPLN nie kosztuje pod 3.9 jak w
    > 2008...

    W 2008 USD/PLN wahał się między 2,02 a 3,16. Gdy w wakacje 2008 zaczął się
    wzrost dolara od wspomnianego 2,02, ropa zaczęła równie dynamicznie tanieć
    i dolar po 3,9 (którego to poziomu sięgnął tylko na chwilę) spotkał się z
    ropą kosztującą poniżej 50 dolarów.

    A na marginesie, przed znakami interpunkcyjnymi nie stawia się spacji.

    AK

  • 10. Data: 2011-11-16 07:26:06
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > Niesamowicie infantymni (żeby nie powiedzieć mocniej) są Polacy - sądząc
    > po tej i innej grupie.

    jedni sa infantylni a inni zwyczajnie glupi

> [...]
    >
    > Ropa nie kosztuje 140 $ jak w 2008r , USDPLN nie kosztuje pod 3.9 jak w
    > 2008...i wtedy ON był poniżej 4.5 zł...a może i poniżej 4.10 zł/litr

    a teraz poszukaj dlaczego tak jest. słowo klucz dla wujka google to "akcyza"

    > Ludzie w średniowieczu protestowali że im daniny na rzecz Pana podnoszą
    > a wy łykacie każdą cene podwyżek. Co za chory naród !

    wiesz co to jest towar pierwszej potrzeby? zdajesz sobie sprawe ze
    ludzie _nie mogą_ obecnie funkcjonowac bez paliwa do napedzania pojazdow?