-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
icp.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: nazgul <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Razem obni?ymy cen? paliwa !!!
Date: Sat, 19 Nov 2011 10:02:17 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 32
Message-ID: <ja7rav$qt9$1@news.icpnet.pl>
References: <j9ukht$idl$1@news.onet.pl> <j9unim$t43$1@news.onet.pl>
<j9vcip$gn2$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <j9vohm$fj8$1@inews.gazeta.pl>
<y7oll1f6zm5x.1b2r0taqx1aa9$.dlg@40tude.net> <j9vq9i$63f$1@news.onet.pl>
<ja025n$o0g$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja0cqt$rhc$13@node2.news.atman.pl> <ja0gvu$uvc$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja1a62$3f5$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja3uco$dt8$1@news.icpnet.pl> <ja5n8s$2267$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1321693343 27561 109.173.197.146 (19 Nov 2011 09:02:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Nov 2011 09:02:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <ja5n8s$2267$1@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414554
[ ukryj nagłówki ]
>> przykład:
>> przychody orlenu ze sprzedaży w 2010 83 mil pln
>> zysk przed opodatkowaniem: 3 mil pln
>>
>> koszty są w przybliżeniu stałe
>
> Dość śmiałe założenie jak na przemysł przetwórczy :) Tylko niektóre
> koszty są stałe.
sie wie. ale wzrost kosztu surowca jest automatycznie rekompensowany
wzrostem ceny sprzedaży.
>> łatwo można sobie wyobrazić jak wpłynie na zysk zmniejszenie sprzedaży
>> o 10%.
>
> Niełatwo, dopóki nie wiesz jaki % kosztów jest stały, a ile przypada
> np. na surowiec, czy podatki (proporcjonalne do produkcji bądź obrotu).
> Stawiam na to, że to te zmienne koszty stanowią dominujący składnik.
>
tak to możemy dyskutować o swoich przekonaniach.
zakładamy:
koszty stałe to 10% czyli 8mil
zmienne 72mil
czyli orlen pracując pełną para wypracował 3mil zysku (przed
opodatkowaniem) rentowność 4%
a nic nie robiąc przyniesie tylko 8 mil strat.
sam oceń czy to prawdopodobne, czy nie.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.11 10:03 b...@k...math.uni.lodz.pl
- 19.11.11 11:04 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=