  • 1. Data: 2011-08-30 06:26:58
    Temat: Raz jeszcze- gdzie naprawić automat
    Od: PepedB <a...@s...le>

    Pytanie jak w temacie- szukam warsztatu, który będzie dobry w skrzyni
    montowanej w Land Cruiserze 90 D4D z okolic 2004r. Auto znajduje się na
    Mazurach, więc najlepiej jeśli nie trzeba będzie go daleko
    transportować. Jeśli tam nic ciekawego się nie znajdzie to wtedy
    będziemy szukać czegoś w okolicach Warszawy, najlepiej od strony Legionowa.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 2. Data: 2011-08-30 17:53:00
    Temat: Re: Raz jeszcze- gdzie naprawić automat
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-08-30 06:26, PepedB pisze:
> [...]
    > transportować. Jeśli tam nic ciekawego się nie znajdzie to wtedy
    > będziemy szukać czegoś w okolicach Warszawy, najlepiej od strony Legionowa.

    zapytaj na www.autojozefow.pl - nie ta strona miasta, ale mają dobrą
    opinię :)

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-08-30 18:10:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > transportować. Jeśli tam nic ciekawego się nie znajdzie to wtedy
    > będziemy szukać czegoś w okolicach Warszawy, najlepiej od strony Legionowa.

    W Poznaniu to mogę polecić http://www.teomotors.pl

    Ale bliżej DC, to nie wiem. :(

  • 4. Data: 2011-08-30 23:17:31
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-08-30 17:53, Czarek Daniluk pisze:

    > zapytaj na www.autojozefow.pl - nie ta strona miasta, ale mają dobrą
    > opinię :)

    A ja ich nie polece... to sa wyciagacze pieniedzy a nie naprawiacze.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 5. Data: 2011-08-31 01:28:21
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-08-30 17:53, Czarek Daniluk pisze:

    > zapytaj na www.autojozefow.pl - nie ta strona miasta, ale mają dobrą
    > opinię :)

    Nie polecam. Naciągacze i tyle.
    W moim jeepie chcieli naprawiać nieistniejące usterki i z naprawy za max
    ~4kpln (wg. dresika w "BOKu") zrobiła się naprawa za ~6kpln.
    Poza w/w gdy przyszło do wystawienia FV okazało się, że "jak faktura to
    ceny plus VAT".

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 6. Data: 2011-08-31 02:10:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 06:26:58 +0200, PepedB napisał(a):

    > Pytanie jak w temacie- szukam warsztatu, który będzie dobry w skrzyni
    > montowanej w Land Cruiserze 90 D4D z okolic 2004r.

    Tu spytaj:

    http://www.wyprawa4x4.pl/go/_files/?file=kontakt.htm

    Ta firma naprawia Toyoty LC i ma generalnie bardzo dobra opinie. Jesli sami
    nie robia automatow, to na pewno wiedza kto to zrobi dobrze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2011-08-31 14:55:13
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak PepedB nawija makaron na uszy:

> [...]
    > transportować. Jeśli tam nic ciekawego się nie znajdzie to wtedy
    > będziemy szukać czegoś w okolicach Warszawy, najlepiej od strony Legionowa.

    Pytanie czy szykasz calej skrzyni czy naprawiasz. Bo okolice DC to jakas
    pomylka jesli chodzi o ceny/know how o ASB.
    http://www.w210.pl/viewtopic.php?p=52905

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 8. Data: 2011-08-31 20:32:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-08-31 01:28, czak norris pisze:

> [...]
    > ~4kpln (wg. dresika w "BOKu") zrobiła się naprawa za ~6kpln.
    > Poza w/w gdy przyszło do wystawienia FV okazało się, że "jak faktura to

    Mi powiedzieli 5kzł do zapłacenia za wyjęcie, zweryfikowanie i wymianę
    wszystkiego co zużyte w JF506E z Mondeo MK3 - pytałem na przyszłość, nie
    musiałem nic w niej robić.

    Pozdrawiam !