eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd › Re: Rav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd
    Date: Tue, 27 May 2014 12:47:02 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 24
    Message-ID: <lm1tvi$q40$1@speranza.aioe.org>
    References: <lm1n4a$9va$1@srv.chmurka.net> <lm1sjt$mdm$1@speranza.aioe.org>
    <lm1tom$4io$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: tyhvkdITQxq/49ixMVH5kA.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534010
    [ ukryj nagłówki ]

    "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:lm1tom$4io$1@usenet.news.interia.pl...
    > X-Man wydumał(a) w news:lm1sjt$mdm$1@speranza.aioe.org :
    >> "Forall" <N...@s...info> wrote in message
    >> news:lm1n4a$9va$1@srv.chmurka.net...
    >>> Witam,
    >>> Jest sobie RAV4 2.2 disel i tak od 80km do 100-110 słychać gwizd/świst
    >>> ... i w jednym serwisie powiedzieli mi, że to problem z turbiną, że
    >>> ten model i rocznik tak ma.. i teraz pytanie.. jak to można dokładnie
    >>> potwierdzić?
    >> zdemontowac turbo i oddać na diagnozę do wyspecjalizowanego warsztatu
    >> jesteś pewien że świst nie zależy od obrotów silnika tylko od prędkości?
    >> nasila sie przy przyspieszaniu?
    > Raczej "załadowania" pod obciazeniem. To tbdiesel przecież :> Nie
    > uzyskasz tego efektu samymi obrotami, potrzebne jest obciążenie i
    > obroty. IMHO to wynik pracy turbiny ale najlepiej sprawdzic na hamowni
    > i pod kompem.

    toteż mówię o przyspieszaniu... poza tym mechanik powinien być w stanie to
    ocenić...

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: