    Subject: Re: Raspberry Pi Zero i co dalej?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Fri, 1 Jan 2016 15:53:56 +0100

    W dniu 2016-01-01 o 10:14, Budyń pisze:

    > http://pythonhosted.org/gpiozero/notes/
    >
    > u mnie chodzą 4 zwykłe maliny, gdy dojde do robota kupię zero :)
    > Jeden z moich steruje takim wariatem:
    > http://www.budyn.riders.pl/solarobrotowy.jpg

    Łoł! Czy ja dobrze widzę, że powierzchnia samych ogniw jest niewielka
    (te czarne rury?) ale na niej skupiane jest światło za pomocą tych
    rynnowych luster, czy tak? One mają profil precyzyjnie paraboidalny, czy
    też "jakibądź"? Zrobione w naszym kraju, czy też jakiś import? Dodaj
    garść szczegółów!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!