  • Data: 2016-01-01 10:54:41
    Temat: Re: Raspberry Pi Zero i co dalej?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 stycznia 2016 10:15:00 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > u mnie chodzą 4 zwykłe maliny, gdy dojde do robota kupię zero :)

    a własnie -takie pytanie mam:
    raspberry pi ma kamere i nadaje obraz ktory za pomoca przegladarki ogladam jesli
    jestem w sieci lokalnej.
    Na ruterze mam przekierowane porty, http://www.t1shopper.com/tools/port-scan/ gada ze
    port odpowiada gdy uruchamiam transmisje
    Ale z zewnetrznej sieci transmisji nie widze, "strona nie odpowiada"
    W opcjach programu (motion) jest ograniczenie do transmisji po sieci lokalnej ale to
    wyłączyłem, powinno nadawac na zewnątrz tez.
    Naprowadzcie mnie na jakis trop, czy to wina programu motion, czy routera czy poszli
    do lasu? :/

    b.