    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <9...@4...com>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <4c8cfb2d$1@news.home.net.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    Subject: Re: Raport automatyczny sie-10 :-)
    Date: Mon, 13 Sep 2010 19:52:28 +0200

    news:kjzbp82ek4i.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > To wydłłuża czas połączenia z pogotowiem.

    Zgadza się. Ale dać krótki timeout, 1-2 sekundy, nie więcej.
    Albowiemponieważdlategobo, że jak ktoś na swej słuchawce naklepie 112 i
    coś jeszcze, to timeout nie zostanie osiągnięty i można go NMTN-owo
    obsłużyć, albo coś w stylu sferiowego "błąd wprowadzania, proszę
    powtórzyć".

    > Ne ne, w ogóle nie powinno być numerów 4-, 5- i 6-cyfrowych. Żadnych.

    Pogotowia powinny być trzycyfrowe. Dla zgodności wstecz nadal 9xx, a dla
    zgodności wprzód 1xx, równolegle. i TYLKO pogotowia. Mając konkretną i
    płytko analizowaną numerację łatwiej by to było z centralek wewnętrznych
    wykierować "w eter".

    > BN niech sobie będzie na 7xx xxx xxx. (Znaczy powinno być na 800 xxx
    > xxx, ale to inna para kaloszy 8-) ).

    BN już jest na "zerosiedemset", ino mocno zawoalowanym w postaci 118913,
    a dwie jedynki sugerują alarmowość numeru... żer dla skner, czy jak?

    Mnie ciekawi, w jaki sposób, kiedy i jak, zostanie do reszty spierdolona
    numeracja, bo już jest dupawo, ale da się odkręcić jeszcze. Pewnie chcą
    równać do Niemiec, czy Austrii, heh, tylko, że bez wgłębienia się,
    dlaczego .de i .at mają numerację taką, jaką mają.

    --
    ((o))
    ((+))