  • 1. Data: 2010-04-02 05:40:04
    Temat: Raport automatyczny lut-mar-10 :-) + "fakt prasowy"
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Z powodu niemal całkowitego braku zaobserwowanego używania automatów
    postanowiłem zrobić raport 2-miesięczny

    16.02 - automat koło mojego bloku w Świdniku: 1 osoba (młoda kobieta z
    dzieckiem - być może ta sama, co obserwowana poprzednio :-))
    24.03 - automat "inwalidzki" czyli nisfo zawieszony przy jednej z
    główniejszych ulic Świdnika - to nie było prawdziwe użytkowanie tylko ok
    5-letnie dziecko się bawiło ;-).

    Jeszcze a propos potencjalnego automatów użycia automatów.

    W kobiecym dodatku do GW pt. Wysokie obcasy ukazał się artykuł o
    gwałcicielu, który teraz siedzi, a jego rodzina ma we wiosce przechlapane

    http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,7
    677253,On_zgwalcil__Ona_placi_.html

    No i tam był taki tekst:

    "Z domowego budżetu Aneta co miesiąc wydziela 20 zł na kartę Telegrosik.
    Żeby Henryk Woźniak, mąż, mógł zadzwonić z zakładu karnego."
    (Oczywiście: "Nazwiska w tekście są fikcyjne. Zmieniliśmy też szczegóły
    ułatwiające identyfikację postaci").

    Czy, zakładając, że to nie wymysł pismaczy, powyższe oznacza, że
    więźniowie dzwonią z automatów (zapewne na podsłuchu) a Telegrosik jest
    po prostu sporo tańszą alternatywą dla "natywnych" kart chipowych? Czy
    może mają do dyspozycji jakieś spectelefony, za połączenia z których
    muszą płacić jakieś spore pieniądze, chyba że użyją telezdrapy z
    dostępem przez 800 (albo ewentualnie 19222)?

    Przemek

  • 2. Data: 2010-04-02 06:52:34
    Temat: Re: Raport automatyczny lut-mar-10 :-) + "fakt prasowy"
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-02 07:40, Przemysław Kowalik wrote:

> [...]
    > muszą płacić jakieś spore pieniądze, chyba że użyją telezdrapy z
    > dostępem przez 800 (albo ewentualnie 19222)?

    Trzeba by sprawdzić aktualny cennik kart (tylko nie wiem, jak go
    wyszukać na wuwuwu tepe pe el :-), ale z tego co pamiętam, ostatnie ceny
    za połaczenia międzystrefowe były rzędu 70-80 gr/min. A w telegrosiku to
    coś rzędu 20 gr

  • 3. Data: 2010-04-02 09:09:45
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 2 Kwi, 08:52, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"

    Pan życzy, Pan ma :-)
    pozycja nr 4
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    reg_cenniki/

  • 4. Data: 2010-04-02 23:40:46
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

> [...]
    > wyszukać na wuwuwu tepe pe el :-), ale z tego co pamiętam, ostatnie ceny
    > za połaczenia międzystrefowe były rzędu 70-80 gr/min. A w telegrosiku to

    Jasne, że Telegrosik jest sporo tańszy od automatów, ale nie chodziło mi
    o konkretne stawki, a o to, w jaki sposób "zwykli" więźniowe dzwonią
    (nie chodzi mi o więźniów "niezwykłych", którzy mają po prostu komórki w
    celach :-P).
    Zlinkowany przeze mnie artykuł uświadomił mi po prostu, że lokatorzy
    zakładów karnych z powodu zakazu używania komórek są niejako naturalnym
    targetem dla automatów i telezdrapek lub, jeśli automatów nie mają
    (tylko dzwonią ze zwykłych telefonów, płacąc za każdą rozmowę),
    przynajmniej dla samych telezdrapek.

    Przemek

  • 5. Data: 2010-04-07 17:50:10
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    tak w temacie automatow artykul z gazeta.pl

    http://tiny.pl/hgl8h

    - Telemach -

  • 6. Data: 2010-04-07 21:31:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Telemach napisał:

    > tak w temacie automatow artykul z gazeta.pl
    >
    > http://tiny.pl/hgl8h

    To właśnie podobny artykuł z GW z 07/2009 zainspirował mnie do tworzenia
    raportów automatycznych z moich prowincjonalnych okoliczności przyrody :-).

    Przemek

  • 7. Data: 2010-04-11 10:05:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 07 Apr 2010 23:31:21 +0200, Przemysław Kowalik wrote:

    >To właśnie podobny artykuł z GW z 07/2009 zainspirował mnie do tworzenia
    >raportów automatycznych z moich prowincjonalnych okoliczności przyrody :-).

    A tak swoja droga - we Wrocku na pl.Solnym byly na takim postumencie
    dwa automaty. Teraz tylko druty z postumentu wystaja.

    TP sie oplacalo to demontowac ?

    J.

  • 8. Data: 2010-04-12 14:46:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > A tak swoja droga - we Wrocku na pl.Solnym byly na takim postumencie
    > dwa automaty. Teraz tylko druty z postumentu wystaja.
    >
    > TP sie oplacalo to demontowac ?

    Skąd wiesz, że to TP a nie złomiarze ;-)?

    Przemek