  • 61. Data: 2011-05-19 21:03:00
    Temat: Re: [Rant] Re: święte krowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Thursday, May 19, 2011, 10:47:58 PM, you wrote:

    [...]

    > A po co montują takie fabrycznie w samochodach?

    Po co mieliby to robić? Przecoeż to bez sensu.

    > Jest mnóstwo bezensownych i dziecinnych konstruckcji i co? Moderator ma
    > decydować co ma dla mnie sens a co nie?
    > Mnie się podoba panel to go montuję.

    Ale to nie powód, żeby dupę ludziom na forum zawracać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2011-05-19 21:16:28
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 23:03:00 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale to nie powód, żeby dupę ludziom na forum zawracać.
    Może niech ci ludzie sami zdecydują. W razie W zawsze delikwenta można
    dodać do listy ignorowanych.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 63. Data: 2011-05-19 21:26:42
    Temat: Re: święte krowy
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 19-05-2011 22:09, JK wrote:

    > No nie wiem. Dla mnie brak polskich znaków zawsze był ułomnością.
    Pewnie jestes nacjonalista i tez ci przeszkadza iz ludzie uzywanja
    anglicyzmow.

    > Dlatego też teraz, gdy polskie znaki są normą, tych którzy nie umieją
    > ich napisać taktuję jako ułomnych.
    Umieja tylko nie lubia. Powtorze NIE LUBIA polskich znakow.

    > A co do stażu internetowego, to oczywiście nie mam zamiaru się z tobą
    > licytować ale przypuszczam, że ja posługiwałem się internetem gdy ty na
    > gówno mówiłeś "papu".

    Mialbys z tym mega problem mieszkajac w polsce.

    > Nie przeszkodziło mi, bo wcześniej przeczytałem n postów na temat
    > elektrody.
    Twierdzac iz nie bez poprzedzajacych postow mialbys problem ze
    zrozumieniem wystawiasz ocene glownie sobie...

    > Niezależnie od tego uważam cię za prostaczka próbującego ze
    > swojej ułomności uczynić zaletę.

    Kazdy robi literowki. Nie kazdemu chce sie je poprawiac. Uwazaj sobie co
    chcesz, nie jestes dla mnie autorytetem. Naprade malo mnie to interesuje.

    > Widocznie jednak właścicielowi elektrody przeszkadza. I możesz tu sobie
    > płakać jak ta cipka i nic to nie zmieni.

    Na elektrodzie nigdy nie mialem i po tym co w tym watku przeczytalem nie
    zamierzam miec konta. Jakos plakac z tego powodu nie bede.

    Pozdr

    Marek

  • 64. Data: 2011-05-19 21:41:23
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 19.05.2011 23:03, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Po co mieliby to robić? Przecoeż to bez sensu.

    Bo modny? Bo ładnie wygląda? Bo robi wrażenie na laikach?

    Jest kierowca tira. Dojeżdża parę km swoim samochodem do bazy, przesiada
    się do ciężarówki i wraca po tygodniu, dwóch. Jedzie do domu, po paru
    dniach znów do pracy i tak w kółko. Panelik kilka W na podszybiu i wie,
    że zapali.

    > Ale to nie powód, żeby dupę ludziom na forum zawracać.

    Ja pierdzielę... jakie zawracznie głowy? jakim ludziom? Forum jest dla
    wszystkich a nie dla mnie czy ciebie. Mnie nie interesuje dany temat to
    go nie czytam, nie odpisuje. A skoro ktoś odpisuje to znaczy że kogoś to
    interesuje i mnie g. do tego. Nie mam syndromu psa ogrodnika.

    Mirek.

  • 65. Data: 2011-05-19 21:58:33
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    > Ale to nie powód, żeby dupę ludziom na forum zawracać.

    To po co jest to forum?

  • 66. Data: 2011-05-19 22:04:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    Thursday, May 19, 2011, 11:58:33 PM, you wrote:

    > To po co jest to forum?

    Na pewno nie jest to śmietnik dla lamerów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2011-05-19 22:18:29
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Andrzej W. pisze:

    > No to szukaj tych uciekinierów. Zapewne ci pomogą :->

    a proszem ciem bardzo upszejmnie:

    sci:~$ more /var/log/apache2/access.log |grep satel| grep elektroda|wc -l
    581

    jp
    _____________________________

  • 68. Data: 2011-05-19 22:25:34
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    > Na pewno nie jest to śmietnik dla lamerów.

    W takim razie zapytam inaczej. Dla kogo według Ciebie jest to forum?

  • 69. Data: 2011-05-19 22:34:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jaroslaw,

    Thursday, May 19, 2011, 11:16:28 PM, you wrote:

    > Może niech ci ludzie sami zdecydują. W razie W zawsze delikwenta można
    > dodać do listy ignorowanych.

    90% nowych wątków w dziale Zasilanie nadawało się od razu w najlepszym
    przypadku do Piaskownicy. Takie śmieci spychają wartościowe wątki i
    utrudniają wyszukiwanie istotnych informacji.

    Mnie zmęczyła zabawa w ciecia z miotłą, bo zamiast pomagać ludziom,
    musiałem się użerać z awanturującą się lamerią i tłumaczyć przed
    admiralicją.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2011-05-19 22:37:58
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Ja myślę, że ci moderatorzy byli bici za młodu i poniewierani. Teraz chcą
    się odkuć.